Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درباره کلیپ منتسب به فرار یک بیمار از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) توضیحاتی ارائه داد.

دکتر وحید محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت و گویی با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، بیان کرد: این کلیپ مربوط به بیماری است که به صورت سرپایی در درمانگاه بیمارستان علی بی ابیطالب (ع) درمان شده و به سمت خانه روانه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شب بسیار سختی را پشت سر گذاشته بود و نگرانی ما بیشتر به قسمت زیرزمین بیمارستان بود که اگر دچار آبگرفتکی می شد با مشکل حاد روبرو می شدیم.

محمدی شاهرخی تصریح کرد: شب گذشته بیمارستان مرادی را به پزشک طب اورژانس و پرسنل کارورزیده  و امکانات مجهز کردیم که در صورت مسدود بودن مسیر بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)، مردم مشکل نداشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: بیمارستان انار نیز شب گذشته به واسطه مسدود بودن راه ها و مشکل تردد، به گونه ای مجهز شد که نیاز انتقال بیمار به رفسنجان کمتر وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمامی معاونین و مجموعه مدیریتی بیمارستان تا هنگام سحر در حالت آماده باش کامل بودند، گفت: همه دست به دست هم دادند تا از ورود آب به بیمارستان جلوگیری شود.

محمدی شاهرخی از گروه های جهادی، ناحیه مقاومت بسیج و سپاه، هلال احمر و عوامل شهرداری و دیگر ارگان ها در کمک رسانی برای جلوگیری از ورود آب به بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رفسنجان اخبار شهرستان ها کرمان استانی شهرستانها فرار از بیمارستان بیمارستان علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

تمرین فوتبالیست‌های مس پیش از دیدار با گلگهر سیرجان با حضور رییس هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، عصر روز دوشنبه دهم اردیبهشت، فوتبالیست‌های مس زیرنظر محرم نویدکیا سرمربی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تمرین پرداختند.

در تمرینات مس رفسنجان پیش از دیدار با گل گهر سیرجان، اصغر صالحی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس و حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشتند.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

کد خبر 749248

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش