Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در  پاسخ به این سوال که وضعیت کنونی بیمارستان فردیس چگونه است و چه زمانی باید منتظر بهره برداری از آن باشیم، گفت: مولفه‌های مختلفی باید دست به دست هم بدهد تا بیمارستان به نتیجه برسد. بودجه ملی لازم است و اعتبارات مصوب شده برای تکمیل بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به البرز باید تخصیص پیدا کند و به کمک پروژه بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری‌های بسیاری از سوی فرمانداری، استاندار البرز و دو نماینده مجلس   در وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات بیمارستان انجام شده  و فعلا اعتباری به صورت اوراق به بیمارستان فردیس اختصاص داده شده است که امیدواریم در چندماه آینده شاهد بهره برداری از بیمارستان فردیس باشیم. 

این مقام مسؤول در خصوص وضعیت بیمارستان فردیس به خبرنگار فارس، گفت:  ساختمان مرکزی بیمارستان تقریبا به اتمام رسیده و برای احداث ساختمان های جانبی بیمارستان با پیمانکار جدیدی قرارداد بسته شده است. تجهیز بیمارستان نیز با تلاش دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز همزمان با تکمیل ساختمان مرکزی و احداث سایر ابنیه، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک عزم جدی و همه جانبه برای بهره‌برداری از بیمارستان فردیس در استان شکل گرفته است، یادآور شد: هفته ای یک جلسه  توسط استاندار البرز برای پیگیری و رفع مشکلات بیمارستان فردیس برگزار می‌شود؛ تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های استان را برای تکمیل بیمارستان فردیس استفاده کنیم  و از ظرفیت های کشور نیز کمک بگیریم.

بیمارستان بخش خصوصی

کاشفی در بخش دیگری با تشریح وضعیت دو بیمارستان خصوصی فردیس، در خصوص توقف عملیات عمرانی بیمارستان آرین، بیان کرد: بیمارستان آرین که توسط بخش خصوصی در حال احداث است؛ با همراهی شهردار و دادستان شهرستان بازدید و بررسی شد. عملیات عمرانی بیمارستان آرین به دلیل  تخلفات ساختمانی متعدد  و نبود استحکام کافی در سازه ‌و برای  جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، فعلا متوقف شده است. 

بیمارستان به آفرین

وی در مورد بیمارستان به آفرین، دیگر بیمارستان خصوصی فردیس، گفت: این بیمارستان  بسیار خوب ساخته شده و می‌تواند درآینده برای مردم مفید باشد. تکمیل این بیمارستان  چند مشکل کوچک دارد که پیگیر رفع آن هستیم. مشکل مالی و پایان کار  بیمارستان به آفرین به دستور استاندار البرز و با پیگیری فرمانداری با کمک شهرداری و بانک در حال مرتفع شدن است و امیدواریم برای افتتاح در شهریور ماه آماده شود.

فرماندار فردیس  بر خلاف روال معمول!

 مسوولان، برای تاخیر در  تکمیل بیمارستان فردیس گفت: شرمنده مردم هستیم و برای تاخیر در رسیدن بیمارستان به مرحله بهره برداری از مردم  عذرخواهی می‌کنیم‌.‌ با توجه به نیاز مبرم مردم، عزم جدی برای بهره برداری از بیمارستان فردیس  در همه مسوولان مربوطه در استان و شهرستان وجود دارد تا شاید بتوانیم حتی یک روز زودتر بیمارستان فردیس را در  دسترس عموم شهروندان قراردهیم.

پروژه بیمارستان  فردیس از  ۱۱ سال پیش کلید خورده و تا کنون به نتیجه نرسیده است. اهالی شهرستان فردیس تقاضای بهره برداری پروژه  را در سامانه مردمی «فارس من» تحت عنوان «پیگیری ادامه ساخت و تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی فردیس» به ثبت رساندند که خبرنگار فارس در فردیس پیگیری این سوژه را در دستورکار خود قرار داد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان دولتی سرانه درمانی شبکه بهداشت بیمارستان فردیس تکمیل بیمارستان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر جمعه در بازدید از روند عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اهمیت این طرح برای شهر بندرعباس و تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با هدف رفع نیاز ۱۵ سال آتیِ مرکز استان، اظهار داشت: اجرای این پروژه در دولت سیزدهم سرعت گرفته است و تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرار داد جهت تکمیل تصفیه خانه و متعلقاتش منعقد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶ فاز در دست اقدام تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس سه فاز تکمیل و سه فاز نیز در حال اجرا است، گفت: مشکلاتی پیش‌روی سرعت بخشیدن به اجرای طرح وجود دارد که آن هم بحث ثبت سفارش کالاها و تجهیزات مورد نیز و حل مسائل ارزی مرتبط با تأمین تجهیزات وارداتی است که پیگیری به این منظور از طریق پایتخت آغاز شده است تا بتوانیم ارز مورد نیاز خرید تجهیزات مورد نیاز را تأمین کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از نارسایی‌های این پروژه این است که علی رغم هزینه کرد بالایی که در آن انجام شده است کل شهر بندرعباس را پوشش نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس ۶ هزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، افزود: بهره‌برداری از این تصفیه خانه بخش عمده مشکلات فاضلاب بندرعباس را مرتفع می‌کند اما ضرورت دارد شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن بندرعباس و مجتمع‌های مسکن مهر فاقد شبکه نیز به این تصفیه خانه متصل شود.

دوستی از بررسی موضوع گسترش شبکه فاضلاب شهر بندرعباس با هدف اتصال به تصفیه خانه در کارگروه‌های تخصصی خبر داد و گفت: تمام همت ما این است که احداث تصفیه خانه طبق برنامه پیش برود و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6095705

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود