Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در ستاد مشارکت مردم در توسعه نظم عمومی خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری‌ها باید بدانند که توسعه و آبادانی هر منطقه در سایه وجود امنیت امکان پذیر است و این مهم می‌تواند زمینه ورود سرمایه گذاران را نیز فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی احداث پاسگاه نیروی انتظامی در سکونتگاه‌های غیر رسمی را یک الزام دانست و گفت: برقراری امنیت در این مناطق در راستای پیشگیری و مبارزه با بزهکاری‌های اجتماعی و فرهنگی یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تعیین تکلیف و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی که زمینه الحاق به شهر را دارند ضروری است لذا این سکونتگاه‌ها باید از خدمات شهری بهره مند شوند.

حسین نزاد بیان کرد: اگر در راستای بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل‌ها کسب مهارت شود بدون شک بازارهای جهانی را به دست خواهیم آورد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: نباید به شرایط حال حاضر در حوزه کسب مهارت‌ها قانع بود بلکه آموزش‌ها و مهارت‌های استان را با استان‌های برتر کشور مقایسه کنیم.

کد خبر 5552219

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد سکونتگاه های غیر رسمی حاشیه نشینی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا همدان سکونتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید