Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این رقابتها که با حضور کاراته کارانی از سراسر کشور در گلستان برگزار شد، رضا نصری در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم جوانان به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمد رجبی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم و متین کمالی اصل هم در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم با قرار گرفتن بر سکوی دوم به مدال نقره دست یافتند، محمد مهدی مقصودی دیگر نماینده البرز در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی غلامی کاراته کار وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رده زیر ۲۱ سال هم به مقام سوم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی کاراته کاران وزن منهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی