Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی همکاری مردم، ۶۳ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز کشف و بیش از ۷۰۰ دستگاه ماینر قاچاق جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در هفته منتهی به پایان تیرماه امسال، ۶۳ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز کشف و ۷۱۴ دستگاه ماینر قاچاق به دست آمده از این مراکز ضبط و تحویل مقامات قضایی شد.
این مراکز با ظرفیت ۱۴۹۹ کیلووات با استفاده از برق غیرمجاز به استخراج رمز ارز مشغول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته جاری سهم گزارش‌های مردمی از کشفیات ۴۷ درصد بود که بیانگر رشد خوبی نسبت به هفته‌های پیشین است.
بر اساس این گزارش، در مجموع تاکنون ۷ هزار و ۳۰۸ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف و تعداد ۲۳۵ هزار و ۱۶۵ دستگاه ماینر قاچاق جمع‌آوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رمزارز وزارت نیرو برق دستگاه ماینر قاچاق استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: بدنبال شکایت این اداره و در پی اخطار مکرر به یکی از واحدهای غیر مجاز جمع آوری ضایعات در شهر خواف و توجه نداشتن به اخطارها و رفع نواقص لازم متصدی این واحد همزمان با هفته زمین پاک ( هفته اول اردیبهشت) با حکم دادگاه به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم شد.    سعید شفیعیان افزود: اداره حفاظت محیط زیست خواف ضمن اخطار به واحدهای غیر مجاز جمع آوری پسماند از آنها برای رفع نواقص تعهد می گیرد ولی برخی از این واحدها نسبت به اجرای تعهد کوتاهی می کنند   وی ادامه داد: به این منظور شکایتی از یک واحد جمع آوری پسماند این شهرستان در مرجع قضایی ارایه و متصدی با رای قاضی به رفع نواقص و تحمل حبس محکوم شد.   شفیعیان اظهار کرد: با عنایت به تعریف واحدهای جمع آوری ضایعات در ردیف ۲۴ آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، دستگاههای ذیل این آیین نامه باید در جهت ساماندهی این مشاغل طبق درخواست و انتظارات مردمی فعال تر عمل کنند.   خواف با یک میلیون هکتار وسعت از وسیع‌ترین عرصه‌های طبیعی در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی برخوردار و دارای یک منطقه حفاظت شده، یک تالاب ملی و ۲ منطقه شکار ممنوع است.   عرصه‌های طبیعی خواف از نظر حیات وحش جانوری، زیستگاه گونه‌های تحت حمایتی چون پلنگ ایرانی، قوچ و میش وحشی، آهو، فلامینگو و حواصیل و تعدادی دیگر گونه‌های نادر پرندگان و حیات وحش است.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.      

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری