Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@11:26:41 GMT

تغییر نام ۱۷ معبر و یک پل در تهران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۳۸۲۳

تغییر نام ۱۷ معبر و یک پل در تهران

اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام ۱۷ معبر و یک پل در شهر تهران رأی مثبت دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز بررسی مصوبات سیزدهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران روی میز بررسی قرار گرفت و نرگس معدنی پور به عنوان رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر شهر تهران گفت: سیزدهمین جلسه کمیسیون برگزار شد و نامگذاری ۱۸ مورد اعم از ۱۷ معبر و یک پل تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یک پل بدون نام در تقاطع پل شهید همت و یادگار امام در منطقه ۲ به نام شهید اکبر پورسرابی پیشنهاد می‌شود و همچنین کوچه امیر در منطقه ۳ در خیابان الله وردی به نام شهید علیرضا مهاجری پیشنهاد می‌شود.

معدنی پور افزود: تغییر نام کوچه خوشبختی در خیابان طالقانی منطقه ۶ به نام شهیده انیس نوری و همچنین تغییر نام خیابان یکم به نام شهیده نسرین افضل در حد فاصل خیابان میرزای شیرازی و سنایی در منطقه ۶ پیشنهاد می‌شود، همچنین تغییر نام خیابان سوم به نام شهیده فاطمه فاتحی، تغییر نام خیابان پنجم به نام شهیده شهناز حاجی شاه، تغییر نام خیابان هفتم به نام شهیده زینب کسایی، تغییر نام خیابان نهم به نام شهیده سهام خیام، تغییر نام خیابان یازدهم به نام شهیده عصمت پورانوری، تغییر نام خیابان سیزدهم به نام شهیده طاهره هاشمی و تغییر نام خیابان پانزدهم به نام شهیده فرشته باخویشی که همگی با حفظ شماره خواهد بود در حد فاصل خیابان میرزای شیرازی و خیابان سنایی در منطقه ۶ پیشنهاد می‌شود.

وی همچنین گفت: تغییر نام خیابان نیرو به شهدای عشایر در میدان سپاه در منطقه ۷ و تغییر نام کوچه کلانتری به نام شهید هادی جوان دلاور و تغییر نام خیابان یاسمن به نام شهید ماموستا محمد شیخ الاسلامی در منطقه ۱۱ در خیابان رازی و تغییر نام خیابان مینا به نام زنده یاد جهانگیر خسروشاهی در خیابان ۱۲ فروردین منطقه ۱۱ پیشنهاد می‌شود.

معدنی پور ادامه داد: تغییر نام خیابان بهاران به نام شهید محمودرضا رحمانی در سی متری نیروهوایی در منطقه ۱۳، تغییر نام خیابان درختی به نام شهید مرتضی مقدس در خیابان پیروزی در منطقه ۱۴ و تغییر نام قسمت غربی خیابان شهید ذوالقدری به نام شهید ابراهیم سالک در خیابان شهید پاکی در منطقه ۱۷ پیشنهاد می‌شود.

گفتنی است، اعضای شورای شهر تهران به این پیشنهادات رای مثبت دادند و در نهایت ۱۷ معبر و یک پل تغییر نام داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تغییر نام معبر شورای شهر شهید همت تغییر نام خیابان پیشنهاد می شود نام شهیده تغییر نام نام شهید شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است