Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در ایام سوگواری سرور شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) ویژه محرم و صفر امسال، به برگزارکنندگان مراسم عزاداری توصیه کرده است پذیرایی از عزاداران با نذورات در محل‌های برگزاری مراسم انجام نشود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در ایام سوگواری سرور شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) ویژه محرم و صفر امسال، به برگزار کنندگان مراسم عزاداری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستورالعمل آمده است: با عنایت به مخاطرات جدی نسبت به توزیع نذورات به شکل سنوات گذشته، توصیه می‌شود پذیرایی در محل عزاداری انجام نشود و در صورت پذیرایی در محل برگزاری مراسم، اولویت در فضای باز و فضاهای بسته دارای تهویه مناسب و استفاده از ظروف یک بار مصرف دارای مجوز قانونی (ترجیحا” ظروف یک بار مصرف بر پایه گیاهی) است. توزیع نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط با اولویت مواد غذایی خشک و یا خام خواهد بود.

در ادامه این دستورالعمل تاکید شده است: در صورت برپایی هر نوع ایستگاه‌های صلواتی توزیع نذورات و چای (موکب‌ها، خیمه‌ها، چادر و…) در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها مدیریت تجمع به نحوی باشد که رعایت فاصله توسط موکب داران و خادمین ایستگاه‌ها کنترل شود.

متن کامل دستورالعمل‌ها را اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 592582

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماه محرم توزیع نذری پخت نذری غذای نذری غذای نذری محرم هیئت های عزاداری وزارت بهداشت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ایستگاه های صلواتی توزیع نذورات پروتکل های بهداشتی ایام محرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند