Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:19:09 GMT

آخرین وضعیت کرونا در فارس/۳ شهرستان قرمز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۴۰۱۳

آخرین وضعیت کرونا در فارس/۳ شهرستان قرمز شد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم افزایش موارد ابتلا و بستری بیماری کرونا، از تغییر وضعیت رنگبندی فارس خبر داد و یادآور شد که اکنون وضعیت سه شهرستان این استان قرمز اعلام شده است.

سید وحید حسینی یکشنبه ۹ مرداد با اشاره به آخرین گزارش وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، به خبرنگاران گفت: هم اکنون، شهرستان های استهبان، خنج و اوز در وضعیت قرمز، ۱۰ شهرستان شیراز، اقلید، خرم بید، سرچهان، پاسارگاد، ممسنی، نی ریز، جویم، لارستان و گراش در وضعیت نارنجی و سه شهرستان کوه چنار، فراشبند و خفر در وضعیت آبی قرار دارند و وضعیت سایر شهرستان‌ها زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی، روند ابتلا و بستری در استان فارس طی روزهای اخیر را افزایشی اعلام و خاطرنشان کرد: با افزایش موارد ابتلا در استان، تنها در ۲۴ ساعت گذشته، یکصد بیمار مثبت و دارای علایم کرونا، نیازمند خدمات درمانی بیشتر بوده و در بخش های کووید۱۹ بیمارستان های فارس بستری شدند.

رئیس علوم پزشکی شیراز یکی از نگرانی های حوزه سلامت در موج هفتم کرونا را افزایش سهل انگاری و بی توجهی نسبت به خطر این بیماری و کاهش شدید حساسیت‌ها در مقایسه با موج های پیشین عنوان و اضافه کرد: این موضوع منجر به گسترش موارد ابتلای خانوادگی و کاهش پایبندی به قرنطینه خانگی بیماران شده است.

مقام ارشد حوزه سلامت استان فارس از مردم خواست تا ضمن رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی، با مشارکت جدی در زمینه دریافت به موقع واکسن و تکمیل برنامه واکسیناسیون، خطر موج هفتم کرونا را تا حد امکان کاهش داده و در ارتقای ایمنی جامعه نسبت به این بیماری سهیم شوند.

رئیس علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۷۱ هزار دز یادآور واکسن کرونا در استان فارس تزریق شده است، از افرادی که تا کنون سه دز واکسن کرونا دریافت کرده اند دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون و دریافت به موقع دز یادآور، ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نقشه رنگبندی کرونا وضعیت شیوع کرونا در فارس همه باهم علیه کرونا آمار فوتی ها وضعیت قرمز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت