Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری آزادی، تصریح کرد: سازمان نوسازی با بازآفرینی کارخانه سیمان ری، بستر لازم را برای حمایت از فعالیت کسب و کارهای نوپا، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فراهم می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره ارتباطات و‌ امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت ضمن بازدید از کارخانه نوآوری آزادی در جریان خدمات و امکانات متنوع این کارخانه برای رشد و پیشرفت کسب و کارهای نوپا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های این سازمان برای بازآفرینی کارخانه سیمان ری، ایجاد فضاهای کار اشتراکی، حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان و توسعه فعالیت های استارتاپی است، از بخش های مختلف کارخانه نوآوری آزادی همچون فضاهای کار اشتراکی، پالت های نیمه خصوصی، دفاتر اختصاصی، کارگاه تکنیک و ساخت هفت و هشت بازدید کرد و در جریان اقدامات، برنامه ها، خدمات شتابدهی و ... این کارخانه قرار گرفت.
شایان ذکر است کارخانه نوآوری آزادی توسط ”شرکت هم‌آوا” با مشارکت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان بزرگترین مرکز استقراراستارتاپ‌ها در خاورمیانه و شمال آفریقا درفضایی به مساحت 18هزار و پانصد متر مربع در غرب تهران راه اندازی شده است و در تلاش است تا با فراهم کردن فضای کاری خلاقانه و ارائه خدمات و امکانات متنوع، به رشد و پیشرفت کسب و کارها سرعت بخشیده و به شبکه سازی و ارتباطات موثر آنها با یکدیگر در بستر فضای کار اشتراکی کمک کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوسازی کارخانه نوآوری آزادی سازمان نوسازی کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان