Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:52:36 GMT

راهکارهای تبلیغاتی جذب مشتری در نمایشگاه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۴۰۶۵

راهکارهای تبلیغاتی جذب مشتری در نمایشگاه

حضور موفق در نمایشگاه‌ها در کنار سایر رقبا، تاثیر انکارناپذیری بر شرایط دیده‌شدن و محبوبیت برندها در بین مخاطبان دارد. امروزه رقبای بسیار زیادی در حوزه‌های تخصصی هر کسب و کار وجود دارند، به همین خاطر ایجاد تمایز میان هر برند و رقبای آن حائز اهمیت خواهد بود. بدون تردید بازدیدکنندگان از حضور در نمایشگاه‌ها اهداف خاصی دارند که در بهترین حالت به دنبال یافتن بهترین برند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از صبح آگهی، هدف اصلی هر کسب و کار باید نمایش جلوه‌ای جذاب از برند خود برای مشتریان باشد. فقط در این صورت امکان دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر نسبت به دیگر رقبا وجود خواهد داشت. در ادامه به بررسی برخی راه‌کارهای مهم برای دیده شدن و جذب مشتریان بالقوه در نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

استفاده از بنر تبلیغاتی در نمایشگاه

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه‌ها جایگاه مهمی در برندسازی یک کسب و کار دارند. با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین ابزار تبلیغات در نمایشگاه چاپ بنر تبلیغاتی و پوسترها است، کیفیت چاپ آن‌ها و محتوایی که روی آن چاپ می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است. چاپ بنر چه در عرض‌های پایین برای دکور تبلیغاتی داخل غرفه، و چه به‌عنوان عرض‌های بالاتر برای نصب در بیلبوردهای تبلیغاتی داخل نمایشگاه مهم است. اگر بنر شما در داخل غرفه استفاده شود، در معرض دید تعداد زیادی از بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.  از جنبه‌ای دیگر، اگر بنر بیلبوردهای شما داخل محوطه‌ی نمایشگاه نصب شود، در معرض دید مخاطبان جدیدی قرار خواهد گرفت که بنا به هر دلیلی وارد غرفه‌ی شما نشده‌اند. هر چه تبلیغات نمایشگاهی شما بیشتر در معرض دید مخاطبین باشد، احتمال تبدیل به مشتری و فروش آن نیز بیشتر خواهد شد. توجه کنید که از شعارهای تبلیغاتی خلاق و همچنین رنگ‌های جذاب و گیرا و همچنین تصاویر با کیفیت در طراحی بنر خود استفاده کنید تا مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.

کاتالوگ کسب و کار شما را حرفه‌ای معرفی می‌کند

همان‌طور که می‌دانید نمایشگاه یک بستر فوق‌العاده برای معرفی محصولات و خدمات شماست، اما حضور شما به تنهایی کارساز نیست و باید تلاش کنید تا به بهترین نحو برند و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید. یکی بهترین و موثرترین راه‌ها جهت دیده‌شدن و حرفه‌ای بودن، ارائه و طراحی کاتالوگ نمایشگاهی محصولات و خدمات شماست. سعی کنید  کاتالوگ خود را حرفه‌ای، خلاقانه و در بالاترین کیفیت ممکن طراحی کنید. عملکرد کاتالوگ شما منجر به  فروش بیشتر محصول و خدمات شما در غرفه نمایشگاه می‌شود. طراحی خود را مناسب بازدیدکننده هدف انجام دهید. اطلاعات کسب و کار و همچنین راه‌های ارتباطی خود را به طور کامل در آن ذکر کنید. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های جذاب در هر کاتالوگ تصاویر هستند پس سعی کنید از تصاویر واقعی و با کیفیت استفاده کنید تا حس اعتماد را در مخاطب خود ایجاد کنید.

استفاده از هدایا تبلیغاتی در نمایشگاه

ارائه هدایا تبلیغاتی یکی دیگر از راه‌های جلب نظر مشتری در نمایشگاه‌ها می‌باشد که بسیار اهمیت دارد. انتخاب کردن یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب، ارزش برند شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب انتقال خواهد داد. با توجه به اینکه تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان در هر نمایشگاه بسیار زیاد است، صاحبان کسب‌ و کار ترجیح می‌دهند برای خرید هدیه تبلیغاتی سراغ گزینه‌های مقرون به صرفه اما پرطرفدار بروند. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را تحت پوشش قرار داده و احتمال فروش بیشتر را افزایش می‌دهند. همچنین بسیاری از برندها در کنار سایر هدایای تبلیغاتی خود ساک‌دستی تبلیغاتی تهیه می‌کنند و بروشور، کاتالوگ و یا هدایای تبلیغاتی خود را در آن قرار داده و به مخاطب ارائه می‌دهند. ساک دستی‌های تبلیغاتی که دارای اطلاعات هربرند هستند، همانند یک بیلبورد سیار عمل کرده و تبلیغات محیطی انجام می‌دهند که این کار موجب افزایش بازدیدکنندگان و مخاطبان شما می‌شود.  فروش ساک دستی تبلیغاتی صبح آگهی در بالاترین کیفیت با قیمتی مفرون به صرفه انجام می‌شود.

استفاده از سازه‌های نمایشگاهی تبلیغاتی

سازه‌های نمایشگاهی مجموعه‌ای از تجهیزات نمایشگاهی هستند که در راه‌اندازی و اجرای امور نمایشگاهی کمک شایانی به دیده شدن هر برند می‌کنند. سازه نمایشگاهی در نظم بخشیدن به نمایشگاه و رسمیت دادن به امور نمایشگاهی بسیار موثر و کاربردی هستند. این سازه‌ها در انتقال پیام تبلیغاتی بسیار موثر بوده و می‌توانند در رونق بخشیدن به امور نمایشگاهی بسیار موثر واقع شوند. از  انواع این سازه‌ها می‌توان به میز کانتر، استند ایکس، استند پاپ آپ و رول آپ اشاره کرد. این سازه‌ها به سادگی حمل شده و به آسانی نصب می‌شوند. این سازه‌ها جلوه‌ی بصری خاصی به غرفه‌های شما می‌دهند و در جلب نظر بیننده تاثیر به سزایی دارند. در چندین سال اخیر به دلیل قیمت مناسب سازه‌های نمایشگاهی، اغلب غرفه داران در نمایشگاه‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

صبح آگهی همراه شما در تبلیغات

تا این بخش از متن شما را با اهمیت تبلیغات در نمایشگاه‌ها برای افزایش مخاطب آشنا کردیم و اهمیت استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی را به طور کامل بیان کردیم. محصولات تبلیغاتی با کیفیتی در صبح آگهی وجود دارند که با قیمتی مقرون چاپ شده و می‌توانند مخاطب را جذب کنند. همچنین مشاورین در صبح آگهی به شما کمک می‌کنند تا متناسب با اندازه‌ی کسب و کار و بودجه خود همچنین نوع آن بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هدایای تبلیغاتی بنر نمایشگاه ها سازه ها ی نمایشگاه کسب و کار دیده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران

رئیس قوه قضاییه در جمع هزار نفری کارگران هرمزگانی راه‌هایی را برای حمایت از حقوق کارگران مطرح کرد که "دایر کردن شعب و مراجع قضایی تخصصی" از جمله آنها بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان هرمزگان، به مناسبت روز کارگر با جمعی هزار نفری از کارگران این استان دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در این دیدار ضمن گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: کارگران بخش قابل توجهی از نیروی شاغل در کشور را تشکیل می‌دهند؛ از همین‌رو مشارکت آن‌ها در تحقق شعار سال می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: سوالات مهمی در خصوص حقوق کارگران وجود دارد؛ از جمله آنکه آیا بستری برای ارتقاء شغلی، علمی و حرفه‌ای کارگران ساده فراهم آمده است؟ آیا همه کارگران از حقوق بازنشستگی و بیمه برخوردار هستند؟ چنانچه برای یک کارگر در نخستین سال‌های کار، مشکلی جسمی ایجاد شود، آیا تدابیر حمایتی برای او اتخاذ می‌شود؟ باید چه رابطه‌ای میان کارگر و کارفرما باشد که امنیت شغلی کارگر تأمین شود؟ چنانچه بنگاهی تولیدی، تعطیل شد، آیا اقدامات حمایتی از کارگران آن بنگاه به عمل می‌آید؟

رئیس عدلیه اظهار داشت: حکومت به معنای عام کلمه وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد؛ از جمله آنکه باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند؛ باید کارگران بدانند که کمیته‌ها و کمیسیون‌های مخصوصی در اداره‌های کار، ویژه کارگران وجود دارد و یکی از اعضای این کمیسیون‌ها، نماینده قوه قضاییه است. باید کارگران بدانند که مرجع تجدیدنظر درباره برخی تصمیمات کمیسیون‌های کارگری، دیوان عدالت اداری است که زیر نظر قوه قضاییه است. کارگران با دانستن و آشنایی با این قبیل اطلاعات و موضوعات است که می‌توانند از بخش‌های مربوطه و مقامات و مسئولان ذی‌ربط مطالبه‌گری کنند. 

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اقداماتی که قوه قضاییه می‌تواند در قبال حقوق کارگران انجام دهد، گفت: ما در قوه قضاییه می‌توانیم از طریق دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع تجدیدنظر مصوبات مربوط به حقوق کارگری و همچنین قاضی‌ای که عضو کمیسیون‌های کارگری است به حمایت ویژه از حقوق کارگران بپردازیم؛ همچنین می‌توانیم شعب و مراجع قضایی تخصصی را برای حمایت از حقوق کارگران دایر کنیم. علاوه بر این‌ها من به عنوان رئیس قوه قضاییه از طریق جلسه سران قوا و شورا‌های عالی ذیربط، اقدامات لازم را برای رفع مشکل شما کارگران انجام خواهم داد.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، «تاجیک» نماینده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از قرارداد‌های موقت کارگری و دستمزد پایین کارگران انتقاد کرد و گفت: چرا باید شرایط به نحوی باشد که همیشه میزان حقوق کارگران از تورم عقب‌تر باشد در حالی که طبق ماده 41 قانون کار، به صراحت یکی از معیار‌های تعیین حداقل دستمزد کارگران، درصد تورم اعلامی بانک مرکزی است.

خانم «احمدی» نماینده کارگران منطقه ویژه معدنی و فلزی خلیج فارس نیز به طرح مباحثی در رابطه با ایمنی و حفاظت بهداشت کار پرداخت و خواستار در نظر گرفتن شعب تخصصی از سوی قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده‌های ناشی از این موضوع شد.

«اسدی» نماینده کارگران شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس نیز در این دیدار به طرح مباحثی در رابطه با ضرورت تامین مسکن برای کارگران پرداخت. 

«پرویزی» نماینده شرکت فولاد هرمزگان نیز در این جلسه به برخی اقدامات صورت گرفته در راستای رفاه حال کارگران این مجتمع اشاره کرد. 

«فریبرزی» نماینده شرکت پالایش نفت آفتاب نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی در راستای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکار شدن کارگران، به بیان مطالبی در رابطه با ضرورت تامین امنیت شغلی کارگران از سوی مسئولان پرداخت. 

«شاهین‌زاده» نماینده یکی از مجتمع‌های تاسیساتی استان هرمزگان نیز در این مراسم، برخی اقدامات صورت گرفته در واحد تولیدی متبوع خود را تشریح کرد. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای