Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فولاد می‌گوید سه اردوی خوب پیش از شروع لیگ بیست و دوم را برگزار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمد علوی امروز در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان پیش از شروع لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاههای کشور اظهار کرد: خدا را شکر با همکاری و پیگیری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ابتدا یک اردو خوب در تهران داشتیم و سپس تیم به ترکیه رفت و دو دیدار دوستانه خیلی خوب با دو تیم قطری برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اکنون نیز در تهران هستیم و یک مسابقه دوستانه دیگر انجام خواهیم داد، سپس به اهواز برای شروع قدرتمند لیگ، باز خواهیم گشت.

مدیر تیم فولاد خوزستان در خصوص شایعه ها و صحبت‌های مربوط به مصاحبه بازیکنان فولاد، افزود: تیتری که از صحبت های من زده شد، شیطنت یک رسانه‌ بود، من در آن مصاحبه گفتم و اکنون نیز همان را تکرار می‌کنم، فکر می‌کنم تمام خبرنگاران زحمت‌کش و عزیزی که در حوزه فولاد کار می‌کنند این موضوع را بدانند که تمامی اعضای تیم بدون هماهنگی مدیر رسانه و سرمربی تیم اجازه صحبت ندارند.

علوی در پایان بیان کرد: این قانون نه مختص بازیکن خاصی است و نه مربوط به امسال است. چهارمین سالی است که چنین قانونی و نظمی در خصوص مصاحبه تمام اعضای تیم وجود دارد چرا که در فولاد خوزستان برای هر کاری برنامه و نظم وجود دارد./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز وضعیت تیم فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال باشگاه هیات مدیره اردو تهران ترکیه تیم قطری مسابقه شایعه مصاحبه بازیکنان تیتر خبرنگاران حوزه هماهنگی سرمربی قانون بازیکن برنامه نظم فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران مصاحبه اردوی آمادگی برنا خوزستان تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!

مدافع میانی تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی در لیست خرید باشگاه استقلال قرار داشت، اما باشگاه سپاهان در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنانش را برای حضور در استقلال آزاد نخواهد کرد. استقلال علاوه بر محمد دانشگر بازیکنانی، چون امید نورافکن، فرشاد احمد زاده، امید نورافکن و ... را هم می‌خواست.

محمد حسین مرادمند در بازی با شمس آذر بعد از اینکه روی کرنر ابوالفضل جلالی و با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کرد، مدل محمد دانشگر شادی کرد. به نظر می‌رسد همبازی قدیمی دلش برای محمد دانشگر تنگ شده است. اما شاید قضیه جدی‌تر از این تصور باشد. استقلال محمد دانشگر را می‌خواهد و محمد دانشگر هم مایل است بار دیگر به اردوی آبی‌ها بر گردد. به خصوص که در سپاهان نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند و فشار‌های زیادی را طی دو فصل اخیر تحمل کرد.

محمد دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی اردوی آبی‌ها را ترک کرده بود، حالا برای بازگشت به استقلال یک بهانه قوی هم دارد. اینکه استقلال زیر پوشش اسپانسر رفته و در فصل آینده بر خلاف همه دوران حیات نظام مالی منظبی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی 

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال