Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: محمدیاری با بیان اینکه در زیر مجموعه‌های وزارتخانه از جمله ، شستا، دخانیات و بهزیستی با مشکلات مواجهیم، اما کسی پاسخگو نیست، گفت:درخواست داریم شأن نظارتی مجلس حفظ شود.

حسن محمدیاری نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطاری با استناد به اصول 135 و 76 قانون اساسی بیان کرد: چند ماه است که در بحث وزارت عریض و طویل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد سرپرست هستیم که درب را به روی خود بسته و پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه علی رغم اینکه مشکلات روزمره و مراجعات مردم عمدتاً در حوزه کار، رفاه و تامین اجتماعی است، هیچکدام از حوزه‌های این وزارتخانه پاسخگو نیستند. از آقای رئیسی انتظار داریم که سقف قانونی برای معرفی وزیر را مد نظر قرار ندهد، گرچه قانونگذار اجازه داده است که تا 3 ماه وزارتخانه توسط سرپرست اداره شود.

نماینده تالش در مجلس بیان کرد: دولت انقلابی آقای رئیسی نهایتاً ظرف هفته‌های آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تعیین تکلیف کند تا شاهد کاهش مشکلات و مراجعات مردمی باشیم.

محمدیاری ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساساً هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.

وی با بیان اینکه در زیر مجموعه‌های وزارتخانه از جمله ، شستا، دخانیات و بهزیستی با مشکلات مواجهیم، اما کسی پاسخگو نیست، گفت:درخواست داریم شأن نظارتی مجلس حفظ شود، انتظار داریم به زودی شخصی باتجربه که بتواند این وزارتخانه عریض و طویل را مدیریت نماید، به مجلس معرفی شود.

محمدیاری در ادامه خطاب به هیات رئیسه مجلس اظهار کرد:بعضا متاسفانه مسئولان اجرایی غفلتاً و یا تعمداً شأن نظارتی مجلس را بر نمی‌تابند، به عنوان رأس مجلس و فردی تاثیرگذار، شأن مجلس را رعایت کنید تا شاهد بالندگی در حوزه مجلس و تعامل بین مجلس با دستگاه های اجرایی باشیم.

تماشاخانه ببینید| درگیری میمون‌ها در شهر/ مردم بدون دخالت تماشاچی هستند ببینید| عملکرد تحسین برانگیز کانال‌های زیرزمینی تخت جمشید در مهار سیل فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شأن نظارتی مجلس پاسخگو نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد