Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پنجمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان با بیان اینکه بررسی میزان مطالبات بانک‌های استان یکی از موضوعاتی که از سال گذشته در ستاد پیگیری شده گفت: این بدهی ناشی از پرداخت تسهیلات کلان به افراد خاص تحت عناوین سرمایه گذاری است که بازپرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به موازات اهتمام جدی و ویژه دستگاه قضائی استان برای حمایت از تولید، اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار، باید از سوی دیگر مانع از سوءاستفاده برخی افراد شد که پیگیری وصول مطالبات بانکی کلان در استان یکی از همین موارد است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: از سال گذشته تاکنون با پیگیری‌های جدی در این زمینه بالغ بربیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک‌های استان اصفهان و در تهران با شناسایی اموال و املاک این بدهکاران مسترد و وصول شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری برای بازگرداندن مابقی مطالبات و دفاع از حقوق بیت‌المال به طور جدی ادامه دارد گفت: امیدواریم بانک‌ها نیز در اعطای تسهیلات دقت بیشتری داشته و با اخذ ضمانت‌های لازم، مانع از سوءاستفاده سودجویان و مفسدان اقتصادی شوند.

کد خبر 5552288

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری اصفهان معوقات بانکی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع