Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:36:24 GMT

کشف انباری با ۷ هزار تُن سیمان احتکاری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۴۴۳۸

کشف انباری با ۷ هزار تُن سیمان احتکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در ادامه طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران انتظامی شهرستان کاشان از احتکار مقدار زیادی سیمان در انبار یک شرکت فروش سیمان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، مأموران طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل انبار بازدید کردند که در نتیجه این عملیات هفت هزار تُن سیمان احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش سیمان‌های احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل، مدیر عامل شرکت به پلیس آگاهی کاشان احضار و پس از انجام تحقیقات لازم از وی، پرونده با موضوع احتکار برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار میرحیدری با تاکید بر برخورد قاطع با اخلالگران در بازار و مفسدان اقتصادی که باعث اختلال در زندگی مردم می‌شوند گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه موارد مجرمانه از جمله فعالیت در زمینه تهیه و توزیع کالای قاچاق و احتکار کالاهای اساسی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پس از بررسی‌های تخصصی با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

کد خبر 5552305

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان محمدرضا میرحیدری احتکار سیمان سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرائم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود