Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در یادواره شهدای جهادگر بسیجی استان زنجان، به جزئیات واقعه عاشورا و تاثیر این اتفاق در تاریخ اسلام و تشیع اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) برای احیای دین و اصلاح جامعه هرچه داشتند در میدان نبرد با کفار تقدیم کردند.

وی اظهار کرد: کفار نیز با نهایت بی‌رحمی و ظلم، خاندان پیامبر را به شهادت رساندند و به اسارت گرفتند و این نشان‌دهنده از جان‌گذشتگی و فدا شدن امام حسین (ع) و خانواده ایشان برای تثبیت اسلام و قرآن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالفت با استکبار است، همیشه باید افرادش بسیجی باشد و فنون نظامی و دفاعی را بداند.

کرمی تاکید کرد: اگر در کشوری نوای بسیجی طنین‌انداز شود، چشم استکبار از آن ملت دور خواهد شد و بسیج باید مثل گذشته با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.

وی بر لزوم اهمیت بصیرت و آگاهی مردم ایران در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و تاکید کرد: امروز نیز اگر ملت ما بصیرت و آگاهی نداشته باشد و فتنه‌های دشمن را نشناسد، دشمنان اسلام و ایران همین عمل را تکرار می‌کنند.

فرمانده سپاه استان زنجان، به پایداری مردم در مسیر نظام و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردمی ولایی، انقلابی و با بصیرت داریم.

کرمی افزود: در دوران دفاع‌مقدس بعضی از خانواده‌ها بیش از ۶ تا ۷ نفر شهید تقدیم اسلام و ایران کردند و بانوانی بودند که همسر و فرزندان خود را با خوشحالی و اقتدار و به دست خود راهی جبهه دفاع از وطن کردند.

وی به عملکرد نیروهای جهادی و بسیجی در دوران تحریم‌های دارویی تاکید کرد و ابراز داشت: در حال حاضر میدان نبرد بسیار حساس‌تری وجود دارد و دشمن به لحاظ اقتصادی نهایت تحریم ظالمانه را به کار بسته و حتی اقلام بهداشتی و دارویی را تحریم کردند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: جهادگران و نیروهای فعال بسیجی برای تامین اقلام دارویی و خدمات بهداشتی و دارویی برای روستاها و مناطق محروم و کمک هزینه‌های درمان مردم فعالیت داشتند که این مهم قابل تقدیر است.

کد خبر 5552282

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سردار کرمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان