Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@11:52:59 GMT

مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۴۴۸۹

مهاجم برزیلی مورد نظر گل محمدی، پا پس کشید!

برای دومین بار، یکی از چهره‌های مورد نظر باشگاه پرسپولیس از حضور در ایران خودداری کرد.

باشگاه پرسولیس پس از مصاحبه انتقادی یحیی گل محمدی تمام تلاشش را برای جذب مهاجم برزیلی مورد نظر او به کار گرفت. طی یک هفته اخیر که باشگاه کمتر خبر رسانی کرد، در حال مذاکره و توافق نهایی با این مهاجم برزیلی بود. جالب این که این مهاجم شرایط سختی را نیز در نظر گرفته بود و به جز رقم قراردادش، آفر‌های زیادی را نیز می‌خواست، اما باشگاه پرسپولیس هیچ مخالفتی با این پیشنهاد‌ها نکرد تا درنهایت موفق به جذب این بازیکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای هر گل و پاس گل شرایط مالی را تعیین کرده و باشگاه پرسپولیس نیز این شرایط را پذیرفت تا درنهایت با جذب این مهاجم همه چیز تمام شود، اما روز قبل در حالی که باشگاه پرسپولیس در انتظار نهایی شدن این انتقال بود، ایمیلی را مبنی بر انصراف این بازیکن دریافت کرد.

این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت‌هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.

به نظر می‌رسد لو رفتن نام این بازیکن باعث شده برخی از داخل ایران این بازیکن را از حضور در پرسپولیس منصرف کنند. گویا این بازیکن قرار است راهی لیگ عربستان شود. پیش از این یکی از مربیان مورد نظر گل محمدی از کشور انگلستان نیز در دقیقه ۹۰ با همین بهانه به ایران و پرسپولیس نیامد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی باشگاه پرسپولیس مهاجم برزیلی مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان