Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت نگاه تخصصی به مدیریت آرد و نان دارد، گفت: تمام واحدهای نانوایی سطح استان به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل می‌شوند.

جواد کرمی امروز ۹ مردادماه در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در بحث نان نباید اجازه ایجاد هرگونه رانت داده شود، افزود: یکی از مهمترین وظایف مدیران دولتی، مقابله با رانت و فساد است که در این راستا در کنار مدیران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از اعلام رسمی و همزمان با سراسر کشور، استفاده از کارت‌های هوشمند نان در واحدهای نانوایی الزامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا پس از الزامی شدن، اگر واحدی از این سیستم هوشمند استفاده نکند، این اقدام موجب کاهش سهمیه آن خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به گزارش کارشناسان مبنی بر اینکه به ۶۰۰ واحد نانوایی در سطح استان دستگاه کارتخوان هوشمند ارسال نشده است، افزود: از این تعداد ۲۰۰ واحد نانوایی اقدام به دریافت کد رهگیری مالیاتی نکرده‌اند که این موضوع باید سریعاً برطرف شود.

کرمی در رابطه با تقویت نظارت بر بازار و فروش نان آزاد در سوپرمارکت‌ها نیز گفت: اینکه نان یارانه‌ای به قیمت آزاد در سوپرمارکت‌ها به فروش برسد، به هیچ وجه قابل قبول نبوده و به زودی سوپرمارکت‌ها موظف به فروش نان با بسته‌هایی با آرم آزادپز خواهند بود تا از فروش نان یارانه‌ای به قیمت آزاد جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارتخوان نانوایی نان در سوپرمارکت ارد یارانه ای آذربایجان غربی سوپرمارکت ها فروش نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

شاخص کیفیت هوای تهران بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اینک بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران شرایط قابل قبولی دارد. از ابتدای سال تا به امروز، تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول