Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@09:39:57 GMT

ثبت سفارش برنج محدود شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۴۶۷۲

دبیر انجمن واردکنندگان برنج از محدودیت در ثبت سفارش‌های برنج خبر داد. ناطقان: مسیح کشاورز با اعلام این خبر افزود: در ثبت سفارش برنج برای واردات محدودیت ایجاد شده است و سفارش‌های جدید ثبت و سفارش‌های قبلی نیز تمدید نمی‌شوند.

وی ادامه داد:‌این محدودیت به دلیل مشکلات موجود در سامانه جامع تجارت بوده است که در نهایت این تصمیم به نوعی به ممنوعیت واردات دوره‌ایی سال‌های قبل ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا بر اساس بند ۸ مندرجات ذیل یادداشت فصل دهم قانون مقررات صادرات و واردات، ترخیص برنج در فصل برداشت ممنوع و زمان این ممنوعیت از اول مردادماه هر سال تا پایان آبان‌ماه همان سال تعیین شده است که امسال بنا بر تصمیم ستاد تنظیم بازار این ممنوعیت از ابتدای مردادماه لغو شد و گمرک در دستور کار قرار داد. با این حال انجمن واردکنندگان برنج خبر از محدودیت ایجاد شده در ثبت سفارش‌هایی می‌دهد که می‌تواند در آینده به محدودیت واردات و لغو آن بیانجامد. منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت سفارش ، برنج ، محدود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت سفارش برنج محدود ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد

رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. 

رحیمی نژاد گفت: لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد