Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارایه شده است، در برج فناوری این دانشگاه بررسی شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست از دانشگاه امیرکبیر، طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارایه شده است، در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه با حضور اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، دهقان، صادقی، رسولیان و برخی فعالان حوزه حمل و نقل بار هوایی کشور در برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر  بررسی و نتایج و دستاوردهای طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه تشریح شد.

طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه توسط تیمی متشکل از پژوهشگران دانشکده مهندسی صنایع و دانشکده مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین شده است.

دکتر اکبرپور شیرازی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه گفت: نقشه راه دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه در حمل بار هوایی با استفاده از ابزارهای مدیریت راهبردی نظیر برنامه‌ریزی راهبردی سلسله مراتبی و منظر برازنده طراحی شده است. 

وی اظهار داشت: برای طراحی این نقشه راه ابتدا مطالعه‌ای از وضع موجود حمل و نقل بار هوایی در شهر فرودگاهی امام خمینی صورت گرفت. 

مجری طرح جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه اظهار داشت: همچنین با انجام مطالعات تطبیقی، ضمن تعیین موقعیت فرودگاه‌های برجسته منطقه در حمل بار هوایی منطقه، جایگاه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مشخص شد و برای ارتقای جایگاه منطقه ای آن، هدف گذاری در افق های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سال آینده صورت پذیرفت. 

اکبرپور عنوان کرد: در این جلسه جزییات نقشه اقدامات برای رسیدن به افق ۱۴۱۰ طی دو برنامه میان مدت در قالب پنج سبد کاری مشخص شد. سبدهای معرفی شده که هر یک حاوی برنامه‌ها و اقدامات مشخص شامل سبد بازاریابی و ترانزیت، سبد سرمایه‌گذاری، سبد زیرساخت فرودگاهی، سبد زیرساخت شهر فرودگاهی و سبد حکمرانی و قانون‌گذاری هستند.

در این جلسه ضمن استماع نظرات کارشناسان و فعالان بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بار هوایی، دهقان عضو هیات مدیره و رییس کمیته پژوهش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تشکر از مطالعات انجام شده، نسبت به نتایج این طرح ابراز امیدواری کرد. 

وی رفع موانع توسعه حمل و نقل بار هوایی در شهر فرودگاهی را در کنار ایجاد آمادگی مطالعاتی و شناسایی جایگاه فعلی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای توسعه بار هوایی ضروری دانست.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، حمل و نقل هوایی ، پژوهش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر حمل و نقل هوایی پژوهش دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقشه راه دستیابی بار هوایی منطقه شهر فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی