Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رامشیر گفت: ساعاتی پیش هنگام وقوع طوفان و بارش شدید باران صاعقه به زوجی از اهالی روستای چارات رامشیر از توابع بخش مشراگه برخورد کرد، که متاسفانه خانم در دم جان باخت ویک آقا دچار سوختگی شدید شد - اخبار استانها -

عبدالرضا احسانی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رامشیر، اظهار کرد:باتوجه به اینکه از قبل از سوی ستاد بحران کشور و استان خوزستان در رابطه با حوادث غیرمترقبه در کل کشور و شهرهای شرقی استان خوزستان درگیر توفان و باران های سیل آسای تابستانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه در شهرستان رامشیر ابتدا ستاد و مدیریت بحران شهرستان رامشیر تشکیل شد، افزود: در روز گذشته طبق آمار ها پدیده باران و توفان تابستانی که در 66 سال اخیر چنین پدیده ای در منطقه مشاهده نشد به وقوع پیوست.

احسانی نیا افزود:در شهرستان رامشیر، حدود ساعت 18:30 ابتدا گردوخاک شدید و سپس توفان و باران رخ داد، تعدادی از روستاها دچار خسارت شدند .

فرماندار رامشیر اظهار کرد: بیش از 60 پایه برق در منطقه ‌شکسته شد و موجب قطعی 10 ساعته برق در کل شهرستان رامشیر و روستاها شد

وی گفت: پس از اینکه عوامل اداره برق با تمام جدیت تلاش کرده و اکنون اکثر مناطق شهرستان دارای برق هستند.

احسانی نیا تصریح کرد: جاده اهواز به رامشیر نیز در قسمت روستاهای شاوه دچار آبگرفتی شدید شده که با هماهنگی اداره راه‌داری مدیریت و جاده پس از ساعاتی بازگشایی شد .

فوت یک رامشیری بر اثر صاعقه

فرماندار رامشیر گفت: ساعاتی پیش هنگام وقوع طوفان و بارش شدید باران صاعقه به زوجی از اهالی روستای چارات رامشیر از توابع بخش مشراگه برخورد کرد، که متاسفانه خانم در دم جان باخت ویک آقا دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستان آپادانا اهواز منتقل شد.

احسانی نیا با اشاره به رهاسازی و اقدامات پیشگیرانه در رابطه با انحراف سیلاب ، اظهار کرد:‌ رهاسازی آب در سد انحرافی رامشیر از روزهای قبل انجام شده ، گنجایش سد محدود است، چون آب‌های شهرستان های باغملک، رامهرمز و آبهای بعد از سد مارون را داشتم که به خوبی کنترل شد و اکنون بالغ بر 450 متر مکعب بر ثانیه آب در حال خروج از سد رامشیر است.

وی عنوان کرد: با شدید خساراتی به منازل مسکونی و روستایی، دام ها و مراکز صنعتی را دچار خسارت کرده است، بنا شد بنیاد مسکن با رصد دهیاران میزان دقیق خسارات مشخص شود.

بافت جهانی یزد کمترین آسیب را در سیل اخیر داشته استجسد یکی از مفقودشدگان حادثه سیلاب مشهد پیدا شد1670 خانوار در سیل چهارمحال و بختیاری امدادرسانی شدند

فرماندار رامشیر افزود: جهاد کشاورزی مکلف شده که خسارت مزارع و نخیلات ، اراضی کشاورزی و پمپ های آب را براورد کنند که خسارات به کشاورزان پرداخت شود. و اگر ماشینی دچار خسارت شده با هماهنگی راهنمایی و رانندگی، استانداری و ستاد بحران به خودروهای خسارت دیده بر اثر این حادثه رسیدگی شود.

انتهای پیام/343/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرستان رامشیر احسانی نیا دچار خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| بارش شدید باران در ایلام

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد