Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در سال دوم در حالی برگزار شد که تمامی اعضای شورای شهر شیراز در این جلسه حضور داشتند.

مهدی طاهری تنها کاندیدای ریاست شورای شهر شیراز بود که با هشت رأی توانستند برای سال دوم ریاست شورای شهر را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که پنج نفر شورای شهر از اعضای شورای شهر رأی سفید در صندوق انداخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تقی تذروی تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر شیراز بود که با ٧ رأی در مقابل ۶ رأی سفید برای سال دوم نایب رئیس شورای شهر شیراز باقی ماند.

افسانه خواست خدایی تنها کاندیدای منشی اول شورای شهر شیراز برای سال دوم بود که با یازده رأی در مقابل دو رأی سفید برای سال دوم منشی اول باقی ماند.

مهدی نصیری تنها کاندیدای منشی دومی شورای شهر شیراز بود که در پایان رأی گیری با ١٢ رأی و یک رأی به عنوان منشی دوم باقی ماند.

محمد رضا هاجری تنها کاندیدای عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای شهر بود که در پایان رأی گیری ۱۱ رأی در مقابل دو رأی سفید به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز معرفی شد.

علی اکبر سلطانی تنها کاندیدای خزانه داری شورای شهر شیراز بود که در پایان با ١٠ رأی و دو رأی سفید و یک رأی مخدوش معرفی شد.

کد خبر 5552312

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شیراز علی اکبر سلطانی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران سیل کرمان بارش باران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا شورای شهر شیراز تنها کاندیدای برای سال دوم رأی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز