Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس گفت: برآوردهای اولیه حاکی از ان است که متاسفانه به ۱۳۸ روستای خسارت وارد شده و حدود ۱۵۴۹ منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده شهر حسامی و بخش مرومشکان شهرستان سرچهان اظهارداشت: بیش از نیمی از شهرستان‌های استان فارس در بارندگی‌های اخیر مرداد ماه با سیل درگیر شدند و برآوردهای اولیه حاکی از ان است که متاسفانه به 138 روستای خسارت وارد شده و حدود 1549 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت بیش از 281 گروه جهادی به استعداد 2982 جهادگر مشغول خدمت رسانی به سیل‌زدگان مناطق مختلف استان بودند که این کمک‌رسانی همچنان ادامه دارد.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به آمادگی گروه‌های جهادی عنوان کرد: جهادگران در کمترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند و  اقدامات لازم را انجام دادند که اسکان اضطرای 3937 نفر از سیل‌زدگان و اجرای 48 عملیات اجرایی سیل بند از جمله این اقدامات بود. 

آمار فوتی‌ها، مفقودین و مصدومین سیلاب‌های اخیر به صورت تفکیک شده اعلام شدبافت جهانی یزد کمترین آسیب را در سیل اخیر داشته استتذکرات شفاهی نمایندگان|مجلس ترک فعل‌ها و قصورهای احتمالی در بروز سیل اخیر را بررسی می‌کندسیلاب 23.6 میلیارد تومان به جاده‌های استان بوشهر خسارت وارد کرد

قزل سفلی افزود: 2530 پتو،20 تخته چادر، 10 هزار آب معدنی، 3 هراز غذای کنسروی، 6 هزار غذای گرم و غیره توزیع شد همچنین شستن فرش‌ها و وسایل منزل، تعمیر لوازم خانگی از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و این اقدامات تا بازگشت خانواده‌ها به زندگی عادی ادامه خواهد داشت.

بازگشایی مسیرها، کمک به عشایر و ایمن‌سازی محل اسکان آنان، جابه‌جایی وسایل منزل قبل از آبگرفتگی، کمک به خودروهای در سیل مانده، پاکسازی و لایه‌روبی 644 منزل مسکونی و 218 کیلومتر از معابر و خیابان‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/424 /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد