Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال جمعی از هم استانی های عزیزمان بر اثر حادثه ناگوار سیل پیام تسلیت فرستاد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا از  لرستان  ؛  در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده  است:

 بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

 در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در شهرستان الیگودرز و حومه که منجر به ارتحال جمعی از هم‌وطنان عزیزمان گردید، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تأسف‌بار، به خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌دردی با ایشان، از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می‌نمایم.

با تشکر از خدمات امدادی انجام شده، از همه خدمتگزاران مردم در استان لرستان و سازمان‌های کشوری و لشگری بخصوص در بخش های امدادی و درمانی انتظار می‌رود که رسیدگی به وضعیت خانواده های جانباختگان و مصدومین و اسکان آنان در مکان های امن را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

 بدیهی است اصلی‌ترین وظیفه خدمتگزاران به مردم پیشگیری از وقوع چنین حوادثی است تا از خسارت های جانی و مالی جلوگیری شود.

سید احمد رضا شاهرخی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل نماینده ولی فقیه پیام تسلیت الیگودرز شاهرخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.   در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:   «بسم الله الرحمن الرحیم   در نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.   شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.   دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از به یادماندنی ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.   اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم