Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدلی با نقاشی پرده‌های محرمی قهوه‌خانه‌ای، آشنایی با تکیه شوفرها و سوپورها، نقبی بر فلسفه نام کربلا، دشواری داستان‌نویسی مذهبی به سبب بزرگی نام و اعتبار ائمه‌اطهار و پایان پدیده فیلم‌سوزی با نگرش جدید در حوزه اکران آثار سینمایی از مهمترین اخبار فرهنگی نهم مردادماه ایرنا بود.

به گزارش ایران اکونومیست، زندگی در عصر و زمانه مدرن و سر و کله زدن هر روزه با فراز و فرودهای زیستن در این دوره و زمانه کمتر فرصتی برای هر فرد جهت رصد مهمترین اخبار حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و صد البته فرهنگ و هنر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر روزانه کمتر فرصت دارید تا مهمترین اخبار فرهنگی و هنری را دنبال کنید با قطار سریع‌السیر روایت تصویری و محتوایی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایران اکونومیست) همراه شوید و با ما به جهان پر خبر فرهنگ و هنر ایران و جهان با اطمینان و آرامش سفر کنید.

بسته خبری مهمترین اخبار فرهنگ و هنر یکشنبه (۹ مردادماه ۱۴۰۱ و دومین روز محرم) را با محور همدلی با نقاشی پرده‌های محرمی قهوه‌خانه‌ای، آشنایی با تکیه شوفرها و سوپورها، نقبی بر فلسفه نام کربلا، دشواری داستان‌نویسی مذهبی به سبب بزرگی نام و اعتبار ائمه‌اطهار و پایان پدیده فیلم‌سوزی با نگرش جدید در حوزه اکران آثار سینمایی با ما مرور کنید.

راوی این گزارش، امین خرمی خبرنگار گروه فرهنگی ایران اکونومیست است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کربلا ، قهوه خانه ، تکیه بزرگ تجریش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کربلا قهوه خانه تکیه بزرگ تجریش مهمترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه