Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:59:37 GMT

ارائه امکانات شهری به شرکت‌های دانش بنیان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۵۱۳۲

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه کمیته‌ای مشترک برای انجام فعالیت‌ها شکل گرفته است گفت: امیدواریم این تفاهم نامه منجر به ایجاد جهش فناورانه در شهر و گستردگی فعالیت‌هایمان شود.

وی با بیان اینکه تهران از هر جهت مستعد پیشرفت است گفت: تحول بزرگ پایتخت با تکیه بر دانش انجام می‌شود و ایجاد هویتی فناورانه و دانش بنیان برای تهران منجر به تحقق اهداف پیش رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی با بیان اینکه امیدواریم در کنار هویت پایتخت، شاهد هویت هوشمندسازی و فناورانه آن نیز باشیم اظهار داشت: همکاری‌های خوبی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته است و شهرداری خود متقاضی بسیاری از خدمات فناورانه است و بازار بزرگی را برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد می‌کند.

شهردار تهران تصریح کرد: بخش اول فعالیت ما ناظر بر رفع نیازهای شهرداری است و امیدواریم با صورت جدیدی اداره شهر را بر پایه دانش پیش ببریم.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم تا ظرفیت‌های متعدد شهر را برای شرکت‌های دانش بنیان بکار بگیریم.

زاکانی به مسیرهای احصا شده برای توسعه فعالیت‌های فناورانه در سطح شهر اشاره کرده و گفت: برای بوستان گفتگو به عنوان نمایشگاهی دائمی برای معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان درآمده است. همچنین در کارخانه سیمان ری و همچنین مجموعه‌ای در شرق تهران اقدامات فناورانه پیش می‌رود.

کد خبر 5552346 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی فناورانه و پژوهشی شهرداری تهران شهرداری تهران امام زاده داود شورای شهر تهران سیل امامزاده داوود سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماه محرم محرم 1401 مدیریت بحران آتش نشانی سازمان تامین اجتماعی شورای شهر شهر تهران فراجا شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه