Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی استان نسبت به فعالیت سامانه بارشی تابستانه موسوم به مونسون طی روز دوشنبه، اظهار داشت: بارش‌های رگباری موقتی و رعد و برق فردا با شدت کمتر و ضعیف‌تر نسبت به روزهای اخیر، در غرب و نیمه جنوبی استان و نواحی همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: احتمال جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه و وقوع سیلاب طی روز دوشنبه در مناطق یاد شده وجود دارد.

علی عسگریان به بارش‌های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از فریدونشهر با ۲۲ میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان هست میلیمتر، مبارکه و زرین شهر چهار میلیمتر، شهر اصفهان و سمیرم یک میلیمتر و نجف آباد هشت دهم میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، هشدار سطح زرد هواشناسی در شرایطی صادر می‌شود که احتمال بروز خسارت یا خسارت نقطه‌ای بر اثر حوادث جوی وجود دارد.

کد خبر 5552363

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان بارش باران سامانه بارشی مونسون هشدار هواشناسی سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران سیل کرمان بارش باران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا درجه سانتیگراد بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعات شاهد ورش باد و غبار محلی هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

این مسئول توضیح داد: طی این مدت شاهد افزایش نسبی دما در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین بیشینه دما به ۳۰ و کمینه آن نیز به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

بهاروند احمدی ابراز کرد: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا هفت متر در ثانیه متغیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی