Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، با حکمی از سوی دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جلیل کوهپایه زاده به عنوان دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت منصوب شد.

در این حکم آمده است: «احتراماً نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بر اساس تبصره ۲ - بند الف، آئین نامه نحوه تشکیل و شرح وظایف کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب دویست و چهل و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی ۲۷ مهرماه ۱۳۹۴ به عنوان دبیر این کمیسیون، منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال، در انجام ماموریت های محوله موفق و مؤید باشید.»

دکتر جلیل کوهپایه زاده، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی است.

کد خبر 5552368

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب اعتباربخشی دانشگاه های علوم پزشکی جلیل کوهپایه زاده دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیپلماسی علمی وزارت علوم محرم 1401 خوابگاه دانشجویی آزمون دستیاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه تهران علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است