Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:20:44 GMT

اتفاقات عجیب در تیم‌های پایه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۵۲۶۴

اتفاقات عجیب در تیم‌های پایه پرسپولیس

در شرایطی که شخصی در هیات فوتبال استان تهران دارای سمت رسمی است، شنیده می شود که در باشگاه پرسپولیس نیز فعالیت دارد که اتفاقی نادر و عجیب به شمار می رود و شائبه های زیادی را باعث شده است.

به گزارش مشرق، تیم های پایه پرسپولیس که توسط محسن خلیلی اداره شده و با نقدهای مختلف و گسترده ای هم روبرو شده اند، شرایط عجیبی را تجربه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نابسامانی کنونی که در دوره این بازیکن سابق پرسپولیس علنی و عیان شده، با اتفاقات عجیبی همراه شده است.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات عجیب در پایه‌های پرسپولیس؛ پایه کاسبی و درآمدزایی!

بر اساس اخبار دریافتی، شخصی به نام مسعود رضاپور که مدیر انفورماتیک هیات فوتبال استان تهران است، به عنوان معاون تیم های پایه مشغول به فعالیت شده است. این همکاری که شائبه های متعددی درباره تعارض منافع و استقلال هیات فوتبال را در پی دارد، اتفاقی کم سابقه به شمار می رود.

محسن خلیلی که نتوانسته در اداره تیم های پایه نظم و انضباطی را حاکم کند و نابسامانی بر این تیم ها حاکم شده، با چنین رفتارهای عحیبی، بر دامنه شائبه های درباره نحوه فعالیت خود دامن زده است. به نظر می رسد در باشگاه های پرهواداری مانند پرسپولیس، بایستی به شرایط حرفه ای و فنی اشخاص توجه بیشتری شود تا چنین نابسامانی هایی ادامه دار نباشد.

منبع: ورزش آنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس محسن خلیلی تیم های پایه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!