Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال نامه‌ای از اداره مالیات برای پرداخت مالیات مارک ویلموتس دریافت کرده و باید بابت قرارداد این مربی بلژیکی، ۳۲ میلیارد تومان مالیات بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضرباتی که قرارداد با مارک ویلموتس به پیکره فوتبال وارد کرده، مانند دومینو یکی پس از دیگری از راه می‌رسد و حالا فدراسیون فوتبال باید 32 میلیارد تومان بابت مالیات این قرارداد پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) و محکومیت فدراسیون ایران به پرداخت 3 میلیون و 325 هزار یورو به همراه 5 درصد سود سالیانه به ویلموتس، اکنون خبر آمده نامه‌ای از سوی اداره مالیات به فدراسیون فوتبال رسیده که باید بابت قرارداد ویلموتس 32 میلیارد تومان مالیات پرداخت شود. مالیاتی که طبق قرارداد مهدی تاج با مارک ویلموتس به عهده فدراسیون فوتبال است.

نکته جالب توجه اینجاست که 22 آذرماه 1398 روابط عمومی وقت فدراسیون فوتبال «اطلاعیه‌ای درباره چگونگی پرداخت دستمزد ویلموتس» صادر و تأکید کرده بود «در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد» که البته پس از انتشار قرارداد مشخص شد اینچنین نیست. در حقیقت پرداخت مالیات برعهده فدراسیون بوده اما این فدراسیون در زمان تاج حرفی غیر واقعی در این باره زده بود.

فارغ از تبعات فنی و اجتماعی این قرارداد، فدراسیون فوتبال بابت استقراض دو میلیون یورویی از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، زمانی که به دلیل عدم استرداد این مبلغ کار به شکایت رسید، به گفته خزانه‌دار وقت فدراسیون فوتبال 25 میلیارد تومان به شستا پرداخت کرد. این مبلغ زمانی پرداخت شد که دادگاه رأی خود را برای مزایده اموال ثبتی فدراسیون صادر کرد و البته مبلغ یاد شده نیز با محاسبه روز، کمتر از 2 میلیون یوروی استقراض شده بود. به همین دلیل شستا با وجود واریز 25 میلیارد به حسابش، ساختمان فدراسیون فوتبال و دو دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را مصادره کرد تا قرضی که بابت پرداخت به مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال داده بود را پس بگیرد.

خطر حذف فوتبال ایران از جامعه جهانی با اظهارنظر عجیب تاج/ راهکاری زیان‌بارتر از عقد قرارداد با ویلموتس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلموتس مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران ویلموتس مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال میلیارد تومان مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران