Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@09:26:15 GMT

سمنان/ پیدا شدن پیکر یکی از مفقودان سیل

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۵۴۳۲

سمنان/ پیدا شدن پیکر یکی از مفقودان سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: پیکر یکی از مفقودان سیل در ایوانکی گرمسار با تلاش نیروهای امدادی و انتظامی پیدا شد.   کمال طاهریان در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: میانگین سن ۲ فرد مفقود شده در سیل روز هفتم مرداد ماه در ایوانکی گرمسار بین ۲۷ تا ۳۵ سال است و تلاش‌ها برای یافتن پیکر فرد دیگر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد: پیکر یکی از ۲ مفقود پیدا شده در سیل اخیر شهرستان گرمسار ، متعلق به یکی از اهالی استان سمنان( ساکن کالپوش) است.   طاهریان اضافه کرد: پیکر بی‌جان کارگر کالپوشی در فاصله هشت کیلومتری محل حادثه شناسایی و تحویل مراجع ذی صلاح شد.‌   وی ادامه داد که تلاش برای یافتن مفقودان سیل در ایوانکی با حضور میدانی سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و دستور وی مبنی بر استقرار محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در منطقه چاهک و قره چاق از توابع ایوانکی در شهرستان گرمسار از بامداد شنبه وارد گام جدید شد.   طاهریان اظهار داشت: اقدام عملیاتی میدانی به فرماندهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و بهره گیری از توان لجستیکی و انسانی نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران در قالب  تیم موتورسوار و همچنین کارشناسان و متخصصان اداره کل منابع طبیعی ، نیروی انتظامی و همچنین توان افزایی امدادگران هلال احمر با اعزام یک تیم جست‌وجوی کوهستان از شهرستان مهدیشهر و ۲ تیم از آرادان و همچنین همکاری نیروهای محلی به انجام رسید.    مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: عملیات جست‌وجوی تنها مفقود باقی مانده سیل گرمسار همچنان با شدت و حضور تمامی نیروهای مستقر در منطقه ادامه دارد.‌   وی افزود: پنج‌نفر در استراحتگاه کارگران پیمانکار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند که با اطلاع از احتمال وقوع سیل سه نفر محل اسکان را ترک کردند و دو کارگر در این محل ماندند و متاسفانه در  وقوع سیل مفقود شدند.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: یکی از کارگران مفقود در سیل روز گذشته ایوانکی اهل کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان و دیگری اهل خراسان شمالی است. تماشاخانه ببینید| عینکی که صدای مکالمات را به متن تبدیل می‌کند/ اختراعی شگفت‌انگیز برای ناشنوایان ببینید| درگیری میمون‌ها در شهر/ مردم بدون دخالت تماشاچی هستند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال

پیکر مطهر شهید منصور عزیزپور محمدی؛ از شهدای سرفراز شهرستان‌ اهواز پس از ۴۰ سال شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پیکر مطهر شهیدان والامقام غلامعلی عشیری لیوسی و منصور عزیزپور محمدی؛ از شهدای سرفراز شهرستان‌های دزفول و اهواز پس از 40 سال شناسایی شدند.

وی افزود: شهید عشیری لیوسی و شهید محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال 1361 و دوم فروردین سال 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ نعمتی گفت: پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر امروز ساعت 9:30 صبح با استقبال مردم قدرشناس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد استان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده