Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای شهرستان رشت ظهر یک شنبه با حضور اعضا و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در سالن جلسات دفتر این شورا برگزار شد.

مجید عزیزی در این جلسه با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های شبکه آب شرب شهری در بعضی از مناطق شهرستان رشت گفت: نیاز ضروری به اصلاح و بهسازی شبکه و بهره مندی از آب شرب بهداشتی از مطالبات مهم شهروندان است که انتظار می‌رود اهتمام لازم در این خصوص به عمل آید تا در آینده نزدیک دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان باید توجه‌ای ویژه به ایستگاه‌های تصفیه خانه آب شرب در سطح روستاهای شهرستان رشت داشته باشد، افزود: بهسازی و تصفیه آبی در ۱۰ روستای بخش لشت نشا بسیار ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت آب شهری در منطقه پیربازار اظهار داشت: فرسودگی چاه‌ها و قدیمی بودن کنتورهای آب شرب و هزینه‌های بالای این کنتورهای از دغدغه‌های به جای شهروندان است.

عزیزی با بیان اینکه در بخش سنگر و کوچصفهان نیز در خصوص فاضلاب شهری و شکستگی لوله‌ها مشکلات فراوانی وجود دارد، اضافه کرد: توسعه شبکه فاضلاب شهری در بخش‌های مختلف این بخش‌ها بشدت احساس می‌شود.

ریاست شورای اسلامی شهرستان رشت در ادامه افزود: درخواست می‌شود کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت توجه ویژه ای به محرومیت زدایی در بخش فرسودگی آب شهری و روستاها داشته باشد.

عزیزی با انتقاد از ادغام حوزه فعالیت شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: با ادغام این دو شرکت عملاً توان مدیریتی و اعتبارات لازم برای توسعه شبکه محدود شده و انتظار می‌رود مشکلات در این حوزه با سرعت عمل بیشتری رفع شود.

کد خبر 5552401

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید عزیزی آب شرب رشت سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم سیل کرمان بارش باران مدیریت بحران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه همدان سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا شهرستان رشت آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان