Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یادواره شهدای جهادگر بسیجی استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جهادگر، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و مردم با گذشت سال‌ها از واقعه عاشورا هنوز هم در صحنه هستند و برای امام حسین (ع) و یاران باوفایش عزاداری می‌کنند که این در یو‌م‌العباس زنجانی‌ها نمود دیگری دارد و جهانیان نیز از این صحنه فیض می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تشریح واقعه عاشورا و با بیان اینکه اگر امروز بصیرت و آگاهی نداشته باشیم و فتنه‌ها و دشمنان را به خوبی نشناسیم غافل می‌شویم و در این صورت دشمن هر گونه اقدامی را بر جامعه ما تحمیل خواهد کرد، تصریح کرد: پس باید بیش از پیش هوشیار و آگاه باشیم و اجازه ندهیم دشمن به خواسته‌های شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن با جنگ و نبرد تمام عیار در مقابل اسلام به پا خواسته است، گفت: مردم ولایی و انقلابی ما با بصیرت و آگاهی، همانطور که ۴۳ سال به امام لبیک گفتند به پای عهد و پیمان خود ایستاده‌اند و از نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم در طول 8 سال دفاع مقدس داوطلبانه در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کردند و حتی خانواده‌هایی هستند که بیشتر از ۳ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی مادران فرزندان خود را به آغوش می‌کشیدند و با چهره بشاش به میدان جنگ راهی می‌کردند و ما باید قدردان مادران شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا مجاهدت کردند تا اسلام و قرآن زنده بماند و ما هم باید در همه حال یاد شهدا را گرامی بداریم، خاطرنشان کرد: دشمن امروز از لحاظ اقتصادی نهایت تحریم‌ها را به کار بسته است و ما در صف اول این جنگ هستیم، البته شاهدیم که گروه‌های جهادی برای نیازمندان جامعه اقدام به تهیه اقلام بسته‌های میعشتی و بهداشتی کرده‌اند تا افراد نیازمند و محروم جامعه مشکلی نداشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه در هر نقطه‌ای که نوای بسیجی به صدا درآمده است، دشمن ناامید شده و نگاه استکبار از آن منطقه دور شده است، گفت: بسیج باید در کنار گروه‌های دیگر با تمام قوا به کار خود ادامه داده و بدهد. 

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانوده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مادران شهدا جهادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس