Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:46:26 GMT

مرگ یک چوپان در محدوده راه‌آهن گرمسار

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۲۷۹

مرگ یک چوپان در محدوده راه‌آهن گرمسار

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرشاد زادخور روز یکشنبه افزود: حادثه ساعت ۱۰ صبح با ورود غیرمجاز گله گوسفند به محدوده ریل راه آهن و تصادف قطار مسافری مشهد به کرج با چوپان و گوسفندان شد.

وی با بیان اینکه چوپان مرد ۴۵ ساله و تبعه افغانستان در صحنه حادثه فوت کرد، ابراز داشت: چوپان به دلیل شدت جراحت وارده به‌رغم تلاش عوامل اورژانس در سر صحنه حادثه فوت کرد، در این برخورد یک رأس گوسفند نیز تلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن شمال‌شرق (۱) به تردد روزانه بیش از ۹۰ رام قطار مسافری و ۲۰ رام قطار باری در این مسیر اشاره کرد و گفت: درطول شبانه روز عملیات بهسازی در خط گرم و بدون وقفه در تردد قطارها و توقف بهسازی در حال انجام است.

محدوده استحفاظی اداره کل راه آهن شمال‌شرق (۱) از سوزن خروجی ایستگاه گرمسار تا سوزن ورودی ایستگاه نقاب به طول ۵۴۰ کیلومتر و به صورت دوخطه است که ۵۸ درصد از مسیر پر تردد تهران- مشهد را دربرمی‌گیرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر مدیرکل راه آهن شمال شرق استحفاظی استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار