Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشخص است که تلویزیون ها همواره یکی از پرکاربردترین کالای مصرفی خانواده‌های ایرانی بوده اند. حال باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه ایرانی و همچنین با درنظر گرفتن نوسانات نرخ ارز طبیعتا خرید انواع لوازم خانگی خارجی دشوارتر از قبل شده است و در مقابل تلویزیون های ارزان قیمت ایرانی با کیفیتی مشابه، جایگاه خود را دربین خانواده‌های ایرانی باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ما دراین مقاله برآنیم تا به معرفی بهترین مدل های تلویزیون با برترین کیفیت و همچنین نقدوبررسی قیمت تلویزیون ایرانی بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید در پایان این مقاله با علم کافی تصمیم نهایی خود را بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت تلویزیون ایرانی متناسب با سایز صفحه نمایش

درحال حاضر مطرح‌ترین برندهای تلویزیون ایرانی که به نسبت قیمت مناسبشان امکانات قابل توجهی ارائه می دهند عبارتند از: اسنوا، X-VISION، سام الکترونیک و... اما به واقع قیمت تلویزیون ایرانی چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که این برندها باتوجه به پارامترهای مختلف بازه قیمتی گسترده‌ای دارند که شامل سایز، کیفیت نمایش، هوشمندی، کاربرد، خدمات جانبی و غیره می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر قیمت تلویزیون ایرانی تاثیر مستقیم دارد، سایز صفحه نمایش تلویزیون است؛ هم‌چنین باید درنظر داشت پرطرفدارترین سایزتلویزیون ایرانی در هر بازه کوچک، متوسط و بزرگ متفاوت است. به طور مثال بازه کوچک شامل تلویزیونهای ازسایز۲۴ تا ۳۲ اینچ هستند که معمولا در محیط های اداری و روی میزکار، استفاده به جای مانیتور، برای دوربین های مداربسته و اتاق خواب های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکراست که نقطه ضعف تلویزیون های کوچک عدم پشتیبانی از کیفیت k۴ می باشد. حدود قیمت تلویزیونهای ال ای دی ۳۲ اینچ ایرانی که پرطرفدارترین مدل تلویزیونهای سایز کوچک هستند نیز ۵.۵ میلیون تومان دربازار می باشد.

سایزمتوسط هم که از ۴۰ تا ۴۳ اینچ است یکی از به صرفه ترین سایزها از لحاظ قیمتی و پرطرفدارترین‌ها در بازار تلویزیون می‌باشد که امکان استفاده ازکیفت Ultra HD  و ۴K را نیز به شما می‌دهد. شما با خرید این سایز از تلویزیونها، می‌توانید از کنسول‌های با کیفیت بازی‌ هم استفاده کنید.  قیمت تلویزیون های ایرانی این بازه از حدود ۶.۵ میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت تلویزیون ۵۵ تا ۷۵ اینچ

افرادی که علاقه‌مند به مشاهده فیلم درابعاد بزرگ و تجربه سینمای خانگی هستند و یا تعداد اعضای خانواده آن‌ها زیاد است از طرفداران تلویزیون های سایز بزرگ هستند که بازه ۵۵ تا ۷۵ اینچ را شامل می‌شوند. البته باید درنظر داشت که این ابعاد می‌بایست متناسب با متراژ خانه شما نیز در نظر گرفته شود؛ هرچند از لحاظ قیمتی گرانترین سایز تلویزیونها به شمار می‌روند. پرتقاضاترین سایز تلویزیون دراین بازه تلویزیونهای سایز ۵۵ اینچ هستند که درادامه به بررسی کیفیت و قیمت انواع آن‌ها درمیان برندهای تلویزیون ایرانی می‌پردازیم.

تلوزیون دوو ۵۵ اینچ مدل DSL-۵۵K۵۷۰۰U

یکی دیگر از تلویزیون‌های بسیار پرطرفدار دوو، تلوزیون دوو ۵۵ اینچ مدل DSL-۵۵K۵۷۰۰U است که از کیفیت مناسب و قیمت مناسبی برخورداراست. این تلویزیون از تکنولوژی LED پشتیبانی می‌کند که باعث پخش تصاویری با کیفیت ۴K می‌شود. در تلویزیون دوو ۵۵ اینچ دو پورت USB تعبیه شده است؛ همچنین ورودی‌های HDMI این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتری انتقال دهید؛ رنج  قیمت تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ هوشمند ۴k از ۱۲,۷۵۰,۰۰۰ تا ۱۶,۴۲۶,۰۰۰ تومان متغییر است.

قیمت تلویزیون اسنوا سایز بزرگ

برند اسنوا نیز یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین برندهای تلویزیون ایرانی با خدمات پس از فروش حرفه‌ای و شرایط فروش آسان به شمار می‌رود. رنج قیمتی تلویزیون ها از سایزحدود ۴۹، ۵۰ اینچ که تقریبا میان‌رده و سایزبزرگ هستند در قیمت های حتی زیر ۱۰میلیون شروع می‌شود و اما پرطرفدارترین سایزتلویزیون های بزرگ تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ  ۴Kاست که از قیمت حدود ۱۴ میلیون آغاز می‌شود. درمورد سایزهای بزرگ‌تر یعنی حتی ۶۵ اینچ و بالاترهم با هزینه حدودی ۲۱ میلیون تومان می‌توان یک تلویزیون ال ای ادی اسنوا خرید؛ همچنین باید درنظرداشت که تقریبا اکثر مدل‌های برند اسنوا اسمارت هستند و ازحداکثر امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره می‌برند.

قیمت تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ مدل SSD-۵۵SA۵۶۰U

اگر در این میان بخواهیم یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین مدل‌های تلویزیون ایرانی اسنوا را در سایز ۵۵ اینچ به شما معرفی کنیم، می‌توان از اسنوا مدل SSD-۵۵SA۵۶۰U نام برد. این تلویزیون هوشمند با قیمت منطقی و کیفیت فوق العاده از رابط کاربری اندروید استفاده می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و تجربه عمیقی از انواع محیط های صدایی رو برای کاربر ایجاد می‌کند و به طور کلی یکی از بهترین پیشنهادها برای افرادی است که درانتخاب تلویزیون های اسنوا مردد مانده ‌اند.  قیمت تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ هوشمند ۴k مدل SSD-۵۵SA۵۶۰U از ۱۳,۷۳۰,۰۰۰ تا ۱۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان متغییر است.

قیمت تلویزیون های ایرانی سام الکترونیک سایز بزرگ

برند سام و سام الکترونیک دو برند ایرانی جایگزین سامسونگ هستند که بعد از ایجاد تحریم‌های آمریکا و قطع شدن رابطه سامسونگ با ایران محصولات متنوعی را روانه بازار ارزانترین تلویزیونهای ایرانی کرده‌اند. در مورد برند سام هم می‌توان با هزینه زیر ده میلیون ال ای دی های میان رده ۴۹ و ۵۰ اینچ را خریداری کرد؛ اما در مورد قیمت تلویزیون سام الکترونیک ۵۵ اینچ که پرطرفدارترین تلویزیون های سایز بزرگ هستند باید حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه کرد.

قیمت تلویزیون سام ۵۵ اینچ مدل UA۵۵TU۷۰۰۰TH

اگر به دنبال یک تلویویزیون در سایز بزرگ و در حد و اندازه های با کیفیت ترین تلویزیون های دنیا هستید، می‌توانید از ای ال دی هوشمند مدل TU۷۰۰۰ سام الکترونیک با رابط کاربردی اندروید نام برد. درست متوجه شدید رابط کاربری اندروید استفاده شده دراین تلویزیون شما را به دریایی ازنرم‌افزار و بازی وارد می‌کند. همچنین این تلویزیون با قابلیت نمایشی ULTRA HD  یا همان ۴K بهترین تجربه نمایشی را با ۸ میلیون پیکسل برای شما فراهم می‌کند؛  قیمت تلویزیون سام ۵۵ اینچ ۷۰۰۰ از ۱۶٫۲۹۵٫۰۰۰ تومان تا ۱۷٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان متغیر است.

قیمت تلویزیون ایرانی ایکس ویژن ۵۵ اینچ

قیمت تلویزیون های ایرانی ایکس ویژن درسایز بزرگ که از ۵۵ اینچ شروع می‌شود از حدود ۱۵.۵ میلیون تومان می‌باشد. به طور دقیق‌تر قیمت تلویزیون ایکس ویژن ۵۵xtu۷۲۵ که از پرطرفدارترین ال ای دی های ایکس ویژن درایران سایزاست ۱۵.۳۰۰.۰۰ تومان می‌باشد. البته که این برند فعال ایرانی درصنعت کالای دیجیتال درقیمت ال ای دی ایکس ویژن ۵۵ تلویزیونهای ارزانتر و زیر ۱۵ میلیون هم دارد که بسته به مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها از جمله هوشمندی متفاوت است.

البته درسایزهای میان‌رده مثل ۴۹ و ۵۰ اینچ هم دررنج قیمتی ۱۱ تا ۱۲ میلیون تلویزیونهای هوشمند زیادی وجود دارند که نشان از تنوع قیمتی برند ایکس ویژن در قیمیت تلویزیون ایرانی است.

قیمت تلویزیون ایرانی در کدام فروشگاه اینترنتی مناسب‌تر است؟

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی در حال حاضر از بزرگترین فروشگاه‌های لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است؛ این فروشگاه باتوجه به استقبال خوب کاربران و درراستای توسعه خدمات خود، شروع به ارائه خدمات فروش آنلاین و آفلاین در حوزه لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال به خصوص انواع تلویزیون کرد. فروشگاه اینترنتی شیانچی با به حداقل رساندن واسطه‌ها می کوشد، بهترین قیمت انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را در قیاس با دیگر فروشگاه‌های مطرح و شناخته شده عرضه کند.

جهت خرید از فروشگاه لوازم خانگی شیانچی می‌توانید به آدرس https://www.shianchi.com مراجعه کنید.

کد خبر 694716

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تلویزیون ایرانی قیمت تلویزیون اسنوا تلویزیون ایرانی ۵ میلیون تومان سام الکترونیک کالای دیجیتال لوازم خانگی تلویزیون ها ۵۵ اینچ مدل ایکس ویژن ۰۰۰ تومان سایز بزرگ ال ای دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه