Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بارش‌های شدید ناشی از سامانه مونسونی در کهگیلویه و بویراحمد سیل به راه انداخت و خسارت زیادی به همه بخش‌ها از جمله بخش کشاورزی وارد کرد.

بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در سیلاب اخیر  ۸۵۶ میلیارد تومان خسارت دید که بیشترین خسارت ناشی از سیل در بخش آبزیان بوده و از ۲۶۰ مزرعه پرورش ماهی، ۱۸۰ مزرعه به طور کامل و یا جزئی آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این حادثه و تلف شدن تعدادی زیادی از ماهیان براثر سیل شاهد هستیم که برخی دوره‌گردها اقدام به فروش ماهی در اکثر مناطق استان خصوصا مناطق حاشیه شهر می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با توصیه به مردم از آنها خواسته ماهی را از مراکز مجاز خریداری کنند.

محمد یزدان‌پناه بیان کرد: متاسفانه باران‌های اخیر باعث تخریب برخی از مزارع پرورش ماهی شده و چون این ماهی‌ها در آب تلف شده مدتی طول کشیده تا به فروش بروند، لذا هم از نظر شرعی و هم از نظر بهداشتی قابل مصرف نیستند.

وی عنوان کرد: کسانی که قصد خرید و استفاده از گوشت ماهی را دارند ، از مراکز مجاز که مجهز به حوض ماهی زنده هستند خرید کنند.

در همین راستا، دکتر روئین تن رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویر احمد گفت: با افراد دوره گرد و خودروهای فروش ماهی برخورد خواهد شد و به مردم اطلاع می‌دهیم که این ماهی‌ها قابل مصرف نیستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس رئیس مرکز بهداشت بویراحمد توصیه به مردم تلف شدن ماهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک