Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:57:27 GMT

کاشان آماده برای مقابله با سیل احتمالی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۴۳۶

کاشان آماده برای مقابله با سیل احتمالی

شهردار کاشان از آمادگی این منطقه برای مقابله با سیل خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاشان از حدود ۲۰ روز پیش با هماهنگی کلیه دستگاه‌ها برای مقابله با احتمال وقوع سیل آماده شده است.

وی با اعلام آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب احتمالی گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و احتمال بروز سیلاب بررسی کلیه رودخانه‌ها و لایروبی آنها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاشان افزود: در این خصوص معاونت خدمات شهری شهرداری به همراه مدیریت بحران جلسات متعددی را داشته تدابیر لازم اندیشیده شده و احتمال وقوع سیل را پیش بینی و خسارت‌های تقریبی را به حداقل رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرداری کاشان با توجه به تجربه‌های دیگر شهرداران در این خصوص تجهیزات و ماشین آلات کامل در مقابل با آب گرفتگی معابر را پیش بینی و تهیه کرده است.

بخشنده امنیه از آمادگی نیروهای مدیریت شهری و ماشین‌آلات برای مقابله با سیلاب احتمالی در منطقه خبر داد.

وی تصریح کرد: در همین راستا از روزهای قبل اقدامات پیشگیرانه به منظور برقراری تردد ایمن مسافران، از جمله بازدید از آبراه‌ها و پل‌ها و پاک‌سازی زیر پل‌ها در محدوده محورها توسط شهرداری انجام شده است.

بخشنده امنیه همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل زده گفت: سعی کردیم در خصوص این موضوع با ارائه راهکارها و کمک‌هایی همچون دادن تجهیزات به استان همجوار خود یزد در این بحران با آنها همدردی و کمک کنیم.

کد خبر 592649

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگسرا شهرداری فرهنگ شهروندی توسعه شهری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای مقابله با سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت

بایرن مونیخ فردا می‌تواند خیال خود از بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را راحت کند

طرفداری | پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در روز سه‌شنبه، بایرن مونیخ در یک دیدار دشوار باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا در مونیخ، استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 66 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. آینتراخت فرانکفورت نیز با دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 45 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. دنیل اشلاگر قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، دیویس | پاولوویچ، گورتسکا | مولر، موسیالا، تل | کین  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت