Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکر شهید دامن باغ ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه - ۱۰ مرداد) در مقابل مسجد جامع کرمانشاه تشییع می‌شود.

پیکر این شهید والامقام پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای "شاه پسند ماهیدشت" منتقل می‌شود.در این اطلاعیه از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه دعوت شده است تا در مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید "مهدی دامن باغ" متولد ۱۳۶۰ بود و از وی ۲ فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت مامور انتظامی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار در پیامی مشترک، شهادت سروان "مهدی دامن باغ" از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله "مصطفی علما" و "بهمن امیری مقدم" آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

شهادت مامور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران بخصوص شهروندان و همشهریان کرمانشاهی گردید.

مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت سروان "مهدی دامن باغ" را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه را تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

همچنین از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نماید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

مصطفی علما – نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
بهمن امیری مقدم - استاندار کرمانشاه

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشییع پیکر شهید در کرمانشاه شهید نیروی انتظامی در کرمانشاه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر

آیین تشییع پیکر مطهر شهید «فرزین بلیان» بر دستان مردم مرزدار شهرستان بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان سرباز وظیفه «فرزین بلیان» از مرزبانان وظیفه هنگ مرزی بانه ظهر امروز بر دستان مردم مرزدار و شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید مرزبان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، فرمانده مرزبانی استان کردستان، رده‌های نظامی و انتظامی از مقابل حسینیه تا میدان انقلاب شهر بانه تشییع و باشکوه و احترام جهت خاکسپاری به سمت زادگاهش کرمانشاه بدرقه شد.

مرزبانان همیشه آماده جانفشانی هستند

سردار محمد عارف سپهری، فرمانده مرزبانی استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تسلیت شهادت شهید «فرزین بلیان» به خانواده معظم شهید و همه همرزمان و مرزبانان اظهار داشت: این سرباز عزیزمان در یک درگیری مسلحانه با اشرار مسلح تروریست، اجازه ورود به خاک کشور را نداد و در این راه به شهادت رسید.

وی افزود: این اشرار در درگیری به دلیل خسارت‌های جانی که به آنان تحمیل شدند، مجبور شدند منطقه را ترک و به سمت کشور مقابل متواری شوند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه مرزبانان همیشه آماده جانفشانی و هوشیار و اجازه ورود اشرار به کشور را نخواهند داد، تصریح کرد: جانمان را تقدیم آرامش و آسایش مردم می‌کنیم تا خدایی نکرده امنیت مردم به خطر نیفتد.

جانمان را در راه امنیت کشور تقدیم می‌کنیم

ماموستا جمال کریمی، امام جمعه موقت بانه نیز ضمن تسلیت به خانواده شهید و همه مرزبانان اظهار کرد: شهدا همواره زنده و نزد حق تعالی دارای جایگاه والایی هستند.

وی با محکومیت این جنایات ددمنشانه گفت» دشمنان این مرز بوم بدانند که نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان در رأس انها نیروهای مرزبانی هیچ‌گاه اجازه دخالت و وورد آنان به داخل کشور و تصرف یک وجب از خاک خود را نمی‌دهند.

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه همه ما مرزداران در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی از مرزها و خاک کشورمان دفاع می‌کنیم، تصریح کرد: این اولین و آخرین شهید نخواهد بود، چراکه حفظ امنیت کنونی شهید می‌خواهد و همه ما حاضریم جانمان را در این راه تقدیم کنیم.

ماموستا کریمی یادآور شد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره برای حفظ امنیت و خاک کشور بیش از 5500 شهید تقدیم انقلاب کرده و این روحیه ایثار و فداکاری همواره تداوم دارد، نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدر شهادت است، نظامی که از خاک ایران توسط فرزندان این مرز و بوم، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

به گزارش تسنیم؛ چهارشنبه شب (12 اردیبهشت ماه) مرزبانان وظیفه هنگ مرزی بانه به‌نام «فرزین بلیان» حین حراست و پاسداری از مرزهای غربی کشور در «هنگه ژال» این شهرستان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز و درگیری با اشرار مسلح تروریست مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد