Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور در فرهنگ‌سرا برگزار شد.

امیر حسین عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت هفته کارآفرینی، فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در راستای ارتقای توانمندی، مهارت نیروی انسانی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی هدفمند فرهنگ‌سرا در راستای آموزش‌های تخصصی و متنوع بانوان در طول سال افزود: به منظور تسهیل‌گری فرصت کارآفرینی با همکاری آموزشگاه‌های تخصصی هم‌زمان با هفته کارآفرینی، در قالب یک برنامه بلندمدت و منظم دوره‌های آموزشی با عنوان"پنج شنبه‌های مهارتی"در این مرکز فرهنگی آغاز شد که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنایی با هنرهای مختلف و زندگی بهتر برای شهروندان از جمله موضوعاتی است که طرح "پنج شنبه‌های مهارتی" با تمرکز بر این موضوعات برگزار و در این رویداد بانوان با حضور در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی به صورت رایگان شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی می‌تواند در قبول مسئولیت‌های زندگی شهری و بهره‌مندی از فرصت‌های آموزشی مؤثر باشد، ضرورت برگزاری دوره‌های مهارت محور برای بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده سالم و موفق را مورد تاکید قرار داد.

عبدلی گفت: هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ما فرصت می‌دهد تا هم از مجموعه تلاش‌های تلاشگران امر آموزش قدردانی کنیم و با توجه به اینکه توانمندی بانوان یکی از اصول نشاط و شادابی خانواده و پیش زمینه مهم برای درآمدزایی آنها می‌باشد، ضرورت اهتمام در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور را یادآوری می‌کند.

به گزارش ایمنا؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی و شرکت در دوره‌های آموزشی به فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسدالله - خیابان شهیدان اسلامی‌تبار مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۵۰۰ تماس بگیرند.

کد خبر 592518

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری فرهنگسرا مهارت آموزی کاشان سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوره های آموزشی مهارت برگزاری دوره مهارت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو