Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله شیبانی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آبگرفتگی در سطح منازل و معابر شیراز به علت بارندگی ۲۴ ساعت گذشته بصورت پراکنده وجود داشته است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی محدوده اکبرآباد و دروازه قرآن موجب بروز مشکلاتی برای اهالی منطقه و ایجاد چندین فقره تصادف زنجیره‌ای و مسدود شدن مسیر شد که با تلاش تیم‌های امدادی این مسیر شامگاه گذشته بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز در ادامه گفت: بعضی منازل شهروندان شیرازی در محدوده اکبرآباد و شهرک جوادیه دچار آبگرفتگی شد که با تلاش نیروهای امدادی مشکل آبگرفتگی منازل شهروندان برطرف شد.

وی ادامه داد: در محدوده بلوار صنایع شیراز نیز محور ورودی به شیراز به دلیل آبگرفتگی ساعتی مسدود اما بازگشایی محور در دستور کار تیم‌های خدمات شهری قرار گرفت و این مسیر نیز بازگشایی شد.

شیبانی با بیان اینکه آبگرفتگی منازل شهروندان نیز رفع شده است،گفت: میزان خسارت وارده به منازل شهروندان شیرازی هنوز جمع بندی نشده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در پی بارندگی روز گذشته در شیراز به دلیل نوع بارش ها و پراکندگی زیاد به روستاهای حاشیه این کلانشهر آسیب جدی وارد نشد و آبگرفتگی قابل توجهی نیز در این محدوده‌ها رخ نداده است.

فرماندار شیراز با بیان اینکه عصر شنبه هشتم مردادماه اغلب بارش ها در محدوده غرب شیراز بوده گفت: در منطقه ارژن و سیاخ دارنگون نیز آبگرفتگی خاصی روی نداده است.

وی بیشترین آبگرفتگی معابر شیراز را در بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در محدوده آکبرآباد، منطقه بالادست دروازه قرآن و شهرک جوادیه عنوان کرد و افزود: عصر امروز یکشنبه نهم مردادماه ۱۴۰۱ نیز براساس اعلام هواشناسی منتظر بارش ها در سطح شهرستان شیراز هستیم که شهروندان باید در این خصوص هشدارها را جدی بگیرند.

شیبانی با بیان اینکه این بارش ها تا دوشنبه دهم مردادماه ادامه دارد،گفت: خصوصیت متفاوت بارندگی‌های اخیر باعث شده که آبگرفتگی ها نیز بصورت پراکنده در سطح شیراز رخ دهد.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان شیرازی تا پایان روز دوشنبه دهم مردادماه از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و تردد در مسیر رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند.

برچسب‌ها آب گرفتگی شیراز سیل پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستانه در کشور و موج امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی شیراز سیل آب گرفتگی شیراز سیل منازل شهروندان بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر

مدتی است که بارش باران مهمان کشورمان شده است. بطوریکه این بارش‌ها موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی در جاده ها و معابر شده است. در روز‌های اخیر آسمان شهرستان کیانشهر استان کرمان نیز بارانی شد و شدت بارش ها به اندازه‌ای بود که موجب سیل و آبگرفتگی در جاده ها شد. به همین منظور نیرو‌های امدادی جاده های سیل زده این شهرستان را بازگشایی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

امدادرسانی جوانان هلال احمر شهرستان دهگلان به مسافران نوروزی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس