Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:36:02 GMT

مجید انتظامی به صحنه می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۷۸۵

مجید انتظامی به صحنه می‌آید

مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز گفت: برای این رویداد حدود سه یا چهار ساعت موسیقی نوشته‌ام، اما هنوز تمامی قطعات انتخاب نشده است. خوشبختانه در این کنسرت آقای نصیر حیدریان با من همکاری دارد و در این راستا ضمن نت‌خوانی، گروه ارکستر را آماده می‌کند.

به گفته انتظامی از میان حدود دویست ساعت موسیقی که نوشته است،   در این برنامه، موسیقی‌هایی از  فیلم‌های «کانی‌مانگا»، «جایی برای زندگی»، «مردان آنجلس» و همچنین شیخ بهایی با ساز‌های سنتی، نی، کمانچه، قانون و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نواخته خواهد شد.

او می‌گوید: ده سال است که من در این عرصه غیبت داشته‌ام چراکه به نظرم شرایط مهیا نبود. خوشبختانه اکنون شرایط بهتر و کنسرت‌های بیشتری برگزار می‌شود و از این رو فکر کردم شاید بتوانم کمکی باشم و تصمیم به فعالیت گرفتم.

به گفته انتظامی در صورتی که در هر کاری به خصوص اثر هنری عشق نباشد، آن اثر به چشم نخواهد آمد. من به هشت سال دفاع مقدس باور داشتم چراکه عشق و صف‌های طولانی را دیدم و در موشک‌باران‌ها زندگی کردم  بنابراین با تمام وجودم کار می‌کردم. وقتی «حماسه خرمشهر» را کار می‌کردم پیانو و وسایل اولیه نداشتم، اما خود را در جبهه احساس کرده و آن را با عشق ساختم. در ابتدا فکر نمی‌کردم مورد قبول قرار گیرد چراکه سلیقه مردم از موسیقی علمی دور بود؛ با این حال مردم به آن علاقه نشان دادند.

انتظامی گفت: من در کارهایم دوست ندارم ارکستر سمفونیک ساکن بنشیند و تماشاگر تشویق کند بلکه معتقدم باید بده بستانی میان ارکستر و تماشاگران صورت گیرد، بنابراین در کارهایم فانتزی‌هایی برای خودم در نظر می‌گیرم و سعی می‌کنم گوشه‌ای از آن فانتزی را با تمام سختی‌ها اجرا کنم. هر اپیزود این کنسرت یک واقعه خرمشهر است.

به گفته انتظامی کل کار موسیقی کلاسیک است و رنگ و بوی ایرانی دارد و با ساز‌های سنتی رنگ‌آمیزی شده است.، تلاش بر این است تا این برنامه به بهترین وجه اجرا شود و  فکر می‌کنم کنسرت خوبی شود و مورد قبول مردم قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجید انتظامی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید سوره مبارکه یوسف آیات 104 الی 111 در ادامه می‌آید:


https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000634/nf00634548-2.mp3

دیگر خبرها

  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید+ صوت
  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد