Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@14:24:35 GMT

«محمد حمزه‌زاده» از حوزه هنری رفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۶۸۷۲

«محمد حمزه‌زاده» از حوزه هنری رفت

محمد حمزه‌زاده که قائم‌مقامی حوزه هنری، معاونت سینمایی این نهاد، مدیرعاملی انتشارات سوره مهر حوزه هنری و مدیرعاملی بنیاد کتاب سازمان تبلیغات را کارنامه‌اش دارد، از حوزه هنری رفت.

به گزارش ایران اکونومیست، دوشنبه، دهم مردادماه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل «بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی» که پیش‌تر برعهده محمد حمزه‌زاده بود، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه حکم جدیدی برای او صادر نشده، به نظر می‌رسد او دیگر در حوزه هنری نخواهد بود. هرچند بر اساس گفته‌ها، رفتن او از حوزه هنری براساس بازنشستگی‌اش بوده است.

محمد حمزه‌زاده، متولد سال ۱۳۴۸ تهران، از هفده سالگی نوشتن برای مجلات را آغاز کرد. از ۲۴ سالگی سردبیر مجلات رشد کودک و نوآموز و دانش‌آموز وزارت آموزش و پرورش شد و در ادامه فعالیت در مجلات رشد، چهار سال معاون هنری دفتر انتشارات کمک آموزشی بود.

 او که فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینماست، کار در حوزه هنری را با همکاری با دفتر ادبیات و هنر مقاومت شروع کرد. سپس به مجله سوره نوجوانان رفت و چند سالی به طور همزمان با سه دفتر رشد، مقاومت و سوره نوجوانان همکاری داشت. از سال ۸۱ دوباره به حوزه آمد و مسئولیت انتشارات سوره مهر را بر عهده گرفت. 

محمد حمزه‌زاده در دوران ریاست محسن مومنی شریف، تجربه قائم‌مقامی حوزه هنری را در کارنامه خود دارد. او همچنین سال‌ها، معاون سینمایی یا رییس سازمان سینمایی این نهاد را بر عهده داشت که از سال ۱۳۹۹ با حکم رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعاملی بنیاد کتاب سازمان تبلیغات منصوب شده بود. بعد از رفتن او، مجدالدین معلمی به عنوان مدیرعامل این بخش منصوب شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمد حمزه‌زاده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد حمزه زاده سازمان تبلیغات محمد حمزه زاده حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود