Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@17:14:31 GMT

دختران نونهال تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۰۰۶

دختران نونهال تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

تیم دختران ایران در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.   به گزارش ایرنا، پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که در شهر صوفیه بلغارستان جریان دارد، پرنیان ساکی در وزن ۳۷- کیلوگرم در مبارزه پایانی به مصاف «سینگ تونگ» از تایلند رفت و در ۲ بر صفر نتیجه را واگذار و به نشان نقره دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تکواندوکار شایسته کشورمان برای رسیدن فینال با نتیجه ۲ بر صفر در راند شماری به ترتیب «الینا کریموا» از بلغارستان، «گلسان» از استرالیا، «عیوضیان» از ارمنستان را شکست داده بود.   بر همین اساس تیم دختران ایران با کسب ۴ مدال طلا،  یک نقره و یک برنز  بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.   باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین کمر ۴ نشان طلا، پرنیان ساکی یک مدال نقره و فاطمه باقرزاده هم یک نشان برنز کسب کردند.   رده بندی نهایی این مسابقات تا ساعاتی دیگر و در پایان مسابقات اعلام خواهد شد. تماشاخانه ببینید| عینکی که صدای مکالمات را به متن تبدیل می‌کند/ اختراعی شگفت‌انگیز برای ناشنوایان ببینید| درگیری میمون‌ها در شهر/ مردم بدون دخالت تماشاچی هستند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد