Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:51:18 GMT

بحران در یوونتوس؛ مصدومیت یک هافبک دیگر

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۰۲۹

بحران در یوونتوس؛ مصدومیت یک هافبک دیگر

به گزارش "ورزش سه"، هنوز فصل فوتبال در ایتالیا شروع نشده که بحران مصدومیت در خط میانی و در اردوی یوونتوس، شرایط را برای مکس آلگری دشوار ساخته است. بیانکونری بامداد امروز در آخرین بازی تور پیش فصل خود با نتیجه 2-0 مقابل رئال مادرید شکست خورد و وستون مک‌کنی، هافبک جوان و آمریکایی یوونتوس این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شد وستون مک‌کنی نیز دچار آسیب دیدگی جدیدی شده و به علت دررفتگی شانه، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب این بازیکن مسابقات ابتدای فصل یوونتوس را از دست خواهد داد و نمی تواند در روزهای آغازین فصل تیمش را همراهی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که پل پوگبا، ستاره جدید این باشگاه نیز چند روز قبل مصدوم شد و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.  این هافبک فرانسوی روز دوشنبه تصمیم خواهد گرفت که آیا تحت عمل جراحی زانو قرار می گیرد یا خیر. در صورت رخ دادن این اتفاق، پل پوگبا جام جهانی قطر در اواخر امسال را از دست می دهد و تا سال 2023 از میادین دور خواهد بود. 

بدین ترتیب پیش از شروع فصل، یوونتوس دو هافبک مهم خود را فعلا از دست داده و در شرایط دشواری سال جدید را آغاز خواهد کرد. وستون مک‌کنی ابتدا با قراردادی قرضی در سال 2020 به یوونتوس پیوست و شش ماه بعد این انتقال دائمی شد. او در طول دو فصل حضورش در این باشگاه، 44 بازی انجام داده و پنج گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت