Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیام مشترک آیت الله "مصطفی علما" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و "بهمن امیری مقدم" استاندار آمده است: "وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"،جان فشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره درجهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌ کنند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود می‌گذرند در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان این ملت نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: شهادت مامور جان برکف، شجاع و مظلوم انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از حریم  امنیت جامعه، سبب اندوه دل‌ها و جان‌های همه مردم ایران خصوصا شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد، مدافعان امنیت در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت شهر و جامعه خود سینه سپر کردند تا اشرار، اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی نتوانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت سروان "مهدی دامن باغ" را به محضر فرمانده کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و همکاران وی در مجموعه انتظامی کرمانشاه تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام را از خداوند متعال مسئلت می کنیم.

در این پیام همچنین تاکید شده است: همچنین از دستگاه قضایی میخواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد کرده تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

پیام تسلیت دادستان کرمانشاه

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز در پیامی شهادت یکی از ماموران انتظامی استان را تسلیت گفت و در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَکِنْ لَا تَشْعُرُونَ
ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند بر هیچکس پوشیده نیست.

در ادامه این پیام خاطر نشان شده است: شهادت مظلومانه ستوان یکم مهدی دامن باغی که با ایثار وفداکاری، جان خود را در دفاع از حریم امنیت و برقرای نظم جامعه فدا کرد، موجب تاسف و تالم فراوان شد.

در این پیام تصریح شده است: اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

ابراز همدری فرماندار کرمانشاه با کارکنان انتظامی و خانواده شهید دامن باغی

"ابراهیم رحیمی زنگنه" سرپرست فرمانداری کرمانشاه نیز با صدور پیامی با کارکنان انتظامی و خانواده این شهید والامقام ابراز همدری کرد.

در پیام تسلیت آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر غم‌انگیز شهادت ناجوانمردانه سروان «مهدی دامن باغ» از حافظان امنیت و آرامش مردم در درگیری با اراذل و اوباش در شهر کرمانشاه سبب تألم و اندوه فراوان شده است.

در ادامه این پیام خاطر شان شده است: اینجانب شهادت این شهید والامقام را به مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه، فرماندهی و پرسنل انتظامی استان و خانواده معظم این شهید تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام آمرزش و غفران و برای خانواده مکرم و داغدارش اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان به مناسبت شهادت مامور پلیس کرمانشاه 

فرمانده انتظامی استان نیز در پیامی شهادت مظلومانه سروان شهید "مهدی دامن باغ" از ماموران جان برکف کلانتری ۱۵ شریعتی که در راه دفاع از امنیت جان خود را فدا کرد، تسلیت گفت. 

در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: خبر تأسف‌بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه سروان "مهدی دامن باغ" از ماموران غیرتمند و فداکار کلانتری ۱۵ شریعتی در مقابله با اراذل و اوباش، موجب تأسف و تألم فراوان شد. 

در ادامه این پیام خاطر نشان شده است: بی‌تردید حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خود گذشتگی مدافعان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش، ستودنی است. بی تردید حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و ماموران پلیس به عنوان حافظان واقعی نظم و امنیت جامعه برای تحقق این مهم مانند شهید والامقام سروان دامن باغی جان خود را فدا می کنند.

وی در این پیام تاکید کرده است: اراذل و اوباش کوردل و مخلان نظم و امنیت بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان پلیس در صیانت از امنیت مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهد ساخت و جان برکفان مدافع نظم و امنیت همواره تا آخرین قطره خون ادامه دهنده راه همرزم شهیدشان خواهند بود. اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای بازماندگانش، صبر و سلامتی مسألت دارم.

مراسم تشییع پیکر شهید "مهدی دامن باغ" در کرمانشاه برگزار می شود 

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر سروان شهید "مهدی دامن باغ" از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی در کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: مراسم تشییع پیکر شهید دامن باغ از ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه - ۱۰ مرداد) و از مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

این اطلاعیه می افزاید: پیکر این شهید والامقام پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای "شاه پسند ماهیدشت" منتقل خواهد شد.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه دعوت کرده است تا در مراسم تشییع این شهید مدافع وطن حضور یابند.

شهید سروان دامن باغ از پرسنل کلانتری ۱۵ شریعتی عصر روز شنبه ۹ مرداد در جریان درگیری با اراذل و اوباش مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید "مهدی دامن باغ" متولد ۱۳۶۰ بود و از وی ۲ فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه شهید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی استان کرمانشاه شهید والامقام ادامه این پیام اراذل و اوباش تبریک و تسلیت مراسم تشییع نظم و امنیت جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد

ماجرای تیراندازی در منطقه گلشهر مشهد،درحالی دکتر قلابی افغانستانی را رسوا کرد که وی با همین اتهام تحت پیگرد دستگاه قضایی بود.

به گزارش خراسان،اواخر سال گذشته ماجرای هولناک نزاع مسلحانه در منطقه گلشهر مشهد رخ داد و یکی از عاملان نزاع که با اصابت گلوله مجروح شده بود زیر چتر اطلاعاتی نیروهای انتظامی قرارگرفت. 

با توجه به این که احتمال می رفت فرد مجروح این نزاع خونبار به یکی از مراکز درمانی مراجعه کند ،بررسی های پلیسی در این باره آغاز شد و تحقیقات در حالی برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت که مدتی بعد مشخص شد مجروح افغانستانی این حادثه در یکی از مکان های زیرزمینی و غیرقانونی مورد عمل جراحی قرار گرفته است. به همین دلیل و با دستور ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان(فرمانده انتظامی مشهد)بررسی های تخصصی برای شناسایی این مکان های زیرزمینی وارد مرحله جدیدی شد.

طولی نکشید که گروهی از افسران زبده دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر با هدایت مستقیم سرهنگ ابراهیم عربخانی(رئیس کلانتری)وارد عمل شدند و با بهره گیری از منابع و مخبران محلی به تحقیق در این باره پرداختند تا این که سرنخ هایی از یک تبعه خارجی (افغانستانی)به دست آمد که زمزمه هایی از انجام امور درمانی خطرناک مانند سقط جنین و همچنین ویزیت سرپایی بیماران به گوش می رسید. در همین حال برخی از شاکیان نیز از پزشک تبعه خارجی شکایت کردند که داروهای تاریخ مصرف گذشته به نزدیکان آن ها داده بود.

با جمع آوری این اطلاعات تخصصی ،بلافاصله هماهنگی های قضایی با قاضی حسین امام وردی (بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)صورت گرفت و گروه عملیاتی پلیس با به دست آوردن شماره تلفن پزشک مشکوک،با وی برای معاینه یک بیمار تماس گرفتند اما او این بار قرار ملاقات را در عطاری یکی از همدستانش گذاشت تا پس از پرداخت ویزیت100 هزار تومانی بیمار را معاینه و برایش نسخه درمانی بنویسد. بنابراین یکی از شاکیان در پوشش بیمار وارد عطاری در خیابان گلپو شد و توسط مردی که پشت میز نشسته بود معاینه شد.دراین هنگام نیروهای انتظامی به درون عطاری رفتند و او را در حال ارتکاب جرم به همراه همدستش دستگیر کردند.

دقایقی بعد و با انتقال این مرد 34 ساله به مقر انتظامی مشخص شد که او در روزهای پایانی سال 1401 نیز توسط ماموران کلانتری گلشهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود اما  در روند بررسی های قضایی و با سپردن وثیقه به دادسرا تا زمان رسیدگی به پرونده آزاد شده بود که دوباره با به دست آوردن مهر یک پزشک دیگر به جرایم جعل عنوان خود ادامه می داد و با جان مردم بازی می کرد.براساس گزارش روزنامه خراسان ،تحقیقات مقدماتی درحالی ادامه یافت که زیر نسخه ای که نوشته بود نام یک پزشک زن به نام«زهره»دیده می شد که مشخص شد وی در غرب مشهد به طبابت اشتغال دارد.

متهم افغانستانی با بیان این که به خاطر مشکلات مالی حجامت و درمان های سرپایی با ویزیت100 هزارتومانی انجام می دهد به نیروهای دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر گفت:همسرم که اکنون از یکدیگر جدا شده ایم و در پاکستان زندگی می کند،قبلا منشی خانم دکتری به نام «زهره»بود که این شماره نظام پزشکی متعلق به آن پزشک است و...به گزارش روزنامه خراسان ،تحقیقات بیشتر درباره ابعاد پنهان دیگر این ماجرای تکان دهنده با دستورات ویژه مقام قضایی ادامه دارد.

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)