Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید یک مهاجم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل تیم ملی امید در جریان دیداری تدارکاتی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم مهاجم مد نظر کادر فنی را جذب کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری ما را با کارشکنی‌ها اذیت می‌کنند. آقای درویش در این رابطه صحبت می‌کند. ما با درخواست‌ها و مبلغ‌های بازیکن موافقت می‌کنیم اما دقیقه آخر بازیکن ایمیل می‌زند که به من گفتند به ایران نباید بیایی. من هفته پیش هم مصاحبه کرده بودم. ما سر مبلغ بازیکن مورد نظر خود مشکلی نداشتیم اما نمی‌دانم چرا در لحظات آخر به او گفته‌اند که به ایران نباید بیایی. 

او درباره شایعاتی درباره رابطه مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت گفت:‌ ما به شایعات توجه نمی‌کنیم و داریم کارمان را در باشگاه انجام می‌دهیم. خواهش می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند، مقداری منصف باشند و عملکرد تیم را در نقل و انتقالات ببینند. ما چیزی که به حق باشد را به آن احترام می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم خواسته هواداران را برآورده کنیم. 

محمدی درباره ناموفق بودن پرسپولیس در جذب مهاجم گفت: ما مطالب را عنوان خواهیم کرد که برای کاسیانو چه اتفاقاتی افتاد. هوادار حق دارد انتقاد کند اما ما هم داریم تلاش خود را می‌کنیم. یک بازیکن وقتی نمی‌خواهد به ایران بیاید، ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حواشی عقد قرارداد با سینا اسدبیگی گفت: بخش حقوقی ما پیگیر این مساله است. من یک هفته مریض بودم. ما بدون استعلام کاری انجام نمی‌دهیم. اگر مشکلی بوده، من از آن اطلاع ندارم. 

او درباره وضعیت تیم ملی امید گفت: شرایط خوبی نبود و الان هم می‌بینید بدتر شده است. من به عنوان دوست آقا مهدی می‌گویم که حیف است  و یک کاری نکنیم که سرمربی تیم ملی امید خسته شوند و بروند. 

محمدی درباره شایعاتی درباره انصراف تیم ملی امید از بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: من با آقای مهدوی‌کیا درباره انصراف صحبت نکردم. 

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حتما بازیکن مهاجم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال تيم فوتبال پرسپوليس محمد محمدی باشگاه پرسپولیس تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد