Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@10:01:38 GMT

محمدی: قطعا برای پرسپولیس مهاجم می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۴۴۹

محمدی: قطعا برای پرسپولیس مهاجم می‌گیریم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید یک مهاجم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل تیم ملی امید در جریان دیداری تدارکاتی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم مهاجم مد نظر کادر فنی را جذب کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری ما را با کارشکنی‌ها اذیت می‌کنند. آقای درویش در این رابطه صحبت می‌کند. ما با درخواست‌ها و مبلغ‌های بازیکن موافقت می‌کنیم اما دقیقه آخر بازیکن ایمیل می‌زند که به من گفتند به ایران نباید بیایی. من هفته پیش هم مصاحبه کرده بودم. ما سر مبلغ بازیکن مورد نظر خود مشکلی نداشتیم اما نمی‌دانم چرا در لحظات آخر به او گفته‌اند که به ایران نباید بیایی. 

او درباره شایعاتی درباره رابطه مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت گفت:‌ ما به شایعات توجه نمی‌کنیم و داریم کارمان را در باشگاه انجام می‌دهیم. خواهش می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند، مقداری منصف باشند و عملکرد تیم را در نقل و انتقالات ببینند. ما چیزی که به حق باشد را به آن احترام می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم خواسته هواداران را برآورده کنیم. 

محمدی درباره ناموفق بودن پرسپولیس در جذب مهاجم گفت: ما مطالب را عنوان خواهیم کرد که برای کاسیانو چه اتفاقاتی افتاد. هوادار حق دارد انتقاد کند اما ما هم داریم تلاش خود را می‌کنیم. یک بازیکن وقتی نمی‌خواهد به ایران بیاید، ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حواشی عقد قرارداد با سینا اسدبیگی گفت: بخش حقوقی ما پیگیر این مساله است. من یک هفته مریض بودم. ما بدون استعلام کاری انجام نمی‌دهیم. اگر مشکلی بوده، من از آن اطلاع ندارم. 

او درباره وضعیت تیم ملی امید گفت: شرایط خوبی نبود و الان هم می‌بینید بدتر شده است. من به عنوان دوست آقا مهدی می‌گویم که حیف است  و یک کاری نکنیم که سرمربی تیم ملی امید خسته شوند و بروند. 

محمدی درباره شایعاتی درباره انصراف تیم ملی امید از بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: من با آقای مهدوی‌کیا درباره انصراف صحبت نکردم. 

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حتما بازیکن مهاجم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی امید فوتبال ، تیم فوتبال پرسپولیس ، محمد محمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس محمد محمدی باشگاه پرسپولیس تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در ۳ فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی ۷ بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چهارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

کد خبر 6089456

دیگر خبرها

  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس