Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:34:35 GMT

آموزش فرهنگ عاشورایی به کودکان روی موج رادیو سلامت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۷۵۰۴

آموزش فرهنگ عاشورایی به کودکان روی موج رادیو سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی تهیه کننده ویژه برنامه «قصه های آسمانی» در این باره توضیح داد: این برنامه به مناسبت ماه محرم هر شب ساعت ۲۱:۱۰ به مدت ۱۲ شب به نویسندگی لیلا میرکیانی روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. فرشته قربانی راوی و قصه گوی برنامه است و مریم باقری، رضا شجاعی و آسیا گرجی بازیگران این برنامه هستند که به صورت نمایشی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است.

وی ادامه داد: در این برنامه به مباحثی همچون آموزش فرهنگ عاشورا و فرهنگ نذری به کودکان در ماه محرم در قالب داستان‌های شیرین می‌پردازیم. در این برنامه که ویژه کودکان روانه آنتن می‌شود به موضوع تربیت و آموزش هم خواهیم پرداخت. در برنامه قصه‌های آسمانی از دهم تا چهاردهم مرداد به ترتیب به موضوعاتی همچون هیئت رفتن، قصه‌های آب (تشنگی امام حسین (ع) و یارانش)، کودکان کربلا، نذر من، پرچم من کو؟ در قالب داستان‌های شنیدنی می‌پردازیم.

این تهیه کننده با اشاره به فضای برنامه در قالب نمایش پخش می‌شود و هر شب یک مهمان تلفنی داریم که با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و با آنها کوتاه درباره ماه محرم می‌پرسیم. تلاش کرده‌ایم برنامه برای بچه‌ها شنیدنی باشد.

نظمی در پاسخ به این سئوال که چطور با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنید؟ عنوان کرد: والدین بچه‌ها می‌توانند به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بدهند و ما هم به نوبت با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم. همچنین از طریق صفحه برنامه در شبکه‌های مجازی هم می‌توانند با ما در تماس باشند.

کد خبر 5552556 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورا محرم 1401 رادیو سلامت محرم 1401 حبیب الله صادقی تئاتر ایران شبکه پنج سیما روایت محرم برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی موزه هنرهای معاصر تهران عاشورا خانه هنرمندان ایران کارگردان تئاتر حسینیه مهر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر رادیو سلامت بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • حساسیت فصلی کودکان
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند