Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان هندبال نوجوانان دختر ایران دومین پیروزی تاریخی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کردند و راهی مرحله حذفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نمایش درخشانی را نشان داد و حریف قدرتمند خود سنگال را با نتیجه ۳۹ بر ۲۹ از پیش برداشت و با این پیروزی در یک صعود تاریخی به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان دختر ایران نیمه نخست این دیدار با ارائه یک نمایش زیبا با پیروزی ۱۹ بر ۱۳ به پایان رساندند و با برتری به رختکن رفتند.

در ادامه این بازی تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران عملکرد خوب را ادامه داد و در پایان ۶۰ دقیقه مصاف زیبا و چشم‌نواز با نتیجه ۳۹ بر ۲۹ به پیروزی دست یافت.

ملی‌پوشان ایران روز گذشته نیز با ارائه یک نمایش درخشان مقابل ازبکستان به پیروزی رسیدند.

در پایان دیدار امروز نیز فاطمه مریخ به‌عنوان برترین بازیکن دیدار تیم‌های ایران و سنگال انتخاب شد.

با کسب این پیروزی دختران هندبالیست ایران اولین رشته توپی بانوان در ایران شدند که به جمع شانزده‌تیم برتر دنیا راه یافته اند. این اتفاق مهم نقطه عطفی در تاریخ ورزش بانوان در میان رشته‌های توپی به شمار می‌رود.

کد خبر 592686

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال تیم ملی ایران تیم ملی هندبال ایران هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دختر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین