Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: بازی خوب و پر برخورد و جانداری بود. هر دو تیم شروع خوبی داشتند اما متأسفانه امروز داور بازی روی عملکرد گیتی‌پسند در دقایقی تأثیرگذار بود.

وی افزود: به هر دو تیم خسته نباشید می‌‌گویم به قدرت بهادری سرمربی تیم فرش‌آرا تبریک می‌گویم برای این تیم خوبش و تشکر و قدردانی می‌کنم بابت مردانه جنگیدند در زمین بازی و خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز حساس در مشهد به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به سؤالی که اینکه در ناهماهنگی در تیم گیتی‌پسند زیاد است، عنوان کرد: نه، اینگونه نیست. ناهماهنگی وجود دارد اما خیلی زیاد نیست. بالاخره در هفته چهارم لیگ هستیم و ما تعدادی بازیکن جدید در تیم داریم و تا زمانی که این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند زمان می‌برد.

کشاورز گفت: به طور کلی از عملکرد و تلاش بازیکنانم راضی هستم. فرم بازی تیم را قبول دارم اما ناهماهنگی کمی هم وجود دارد به این دلیل که لیگ تازه شروع شده و ان‌شاءالله به مرور زمان این ناهماهنگی‌ها هم برطرف می‌شود. مجدداً به تیم خوب جوان و پرتلاش فرش‌آرا برای بازی خوب امروز تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورز تیم فوتسال ورزشی محمد محمد کشاورز لیگ برتر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید