Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در حال برنامه ریزی برگزاری مراسمی باشکوه برای تجلیل از قهرمانان ورزشی استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی جانعلی عصر امروز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش استان اظهار کرد: در حد توان و بضاعت مان از قهرمانان استان قبل و بعد از مسابقات جهانی حمایت مالی و تجلیل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها نسبت به توسعه ورزش همگانی وظیفه دارند گفت: برای رفع مشکلات و توسعه ورزش خصوصا در بعد قهرمانی و حرفه ای نیاز به ورود بخش خصوصی و صنایع داریم.

جانعلی با اشاره به موضوعات حوزه جوانان گفت: باید تلاش کنیم حوزه جوانان البرز به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه رفع مشکلات جوانان نیاز به هم افزایی تمام دستگاه ها دارد گفت: انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی نسبت به حوزه جوانان احساس وظیفه کنند.

وی اضافه کرد: راه اندازی ۱۵ خانه اوقات فراغت توسط دستگاه های اجرایی، نیاز استان در زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است ضمن آنکه ۲ پروژه خانه جوان استان البرز ۶۰ درصد پیشرفته داشته و برای تکمیل، نیاز به تخصیص اعتبارات مصوب شده دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ستاد ساماندهی خانه جوان شورای عالی ورزش مجتبی جانعلی تجلیل از قهرمانان ورزشی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم